فرماندار چرداول گفت: حضور حداکثری در انتخابات نماد بلوغ بالای سیاسی مردم و دخیل بودن آنان در تعیین سرنوشت فردی و اجتماعی است.
کد خبر: ۱۸۸۱۱۷
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۷ 26 February 2016

فرماندار چرداول گفت: حضور حداکثری در انتخابات نماد بلوغ بالای سیاسی مردم و دخیل بودن آنان در تعیین سرنوشت فردی و اجتماعی است.

به گزارش تابناک ایلام؛پرویز کولانی در بازدید از شعب اخذ رای در سرابله و انداختن رای خود به صندوق انتخابات افزود: از جمعیت 67 هزار نفری چرداول حدود 43 هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند.
وی اظهار کرد: در روستاها و شهرهای چرداول 40 شعبه ثابت و 29 شعبه سیار صندوق های اخذ رای در شعب مختلف مستقر شده و تمام تمهیدات و امکانات برای برگزاری انتخابات فراهم شده است.
کولانی تاکید کرد: از نخستین ساعات امروز فرایند برگزاری انتخابات در تمام شعب اخذ رای با تلاش های هیات های اجرایی، نظارت، بازرسی و نیروهای انتظامی و نظامی و امنیتی در حال برگزاری است و هیچ مشکلی وجود ندارد.
امام جمعه چرداول نیز پس از مشارکت در انتخابات گفت: حماسه هفتم اسفندماه رزمایش بزرگ مردم در لبیک به ندای رهبری و آرمان های بزرگ انقلاب و نظام است.
حجت الاسلام احمد امرایی افزود: انتخابات مظهر حفظ نظام اسلامی است و تمام کسانیکه دل در گروه انقلاب و ولایت دارند با حضور با شکوه خود دراین روز بار دیگر ثابت خواهند کرد که انقلاب اسلامی پشتوانه مردمی دارد.
وی اظهار کرد: انتخابات نشان مردمی بودن انقلاب است و شرکت پرشور مردم تضین کننده امنیت و اقتدار انقلاب اسلامی همچون 37 سال گذشته خواهد بود.
امام جمعه چرداول تاکید کرد: مشارکت بالای مردم همراه با بصیرت و نیک اندیشی باعث نفوذ ناپذیری ملت در برابر دسیسه های دشمنان خواهد بود و در واقع عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری و ولایت است و مردم ما با این حضور یاس و ناامیدی را به دشمنان انقلاب اسلامی ارمغان خواهند داد.
حجت الاسلام امرایی در خصوص اهمیت و تاثیر حضور مردم در عرصه های داخلی و خارجی گفت: افزایش اعتبار ملی، افزایش قدرت معنوی و سیاسی کشور و مصونیت انقلاب اسلامی از پیامدهای حضور مردم در 7 اسفند خواهد بود.
وی یادآور شد: هفتم اسفند روز بزرگ، باشکوه، تاریخی و سرنوشت ساز در تاریخ کشور است و قطعا مردم با مشارکت بالای خود همچون ادوار گذشته برگ زرینی در تاریخ روشن کشور رقم خواهند زد./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار