مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام از دایر شدن 742 پایگاه برای برگزاری جشن نیکوکاری در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۸۸۷۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰ 27 February 2016

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام از دایر شدن 742 پایگاه برای برگزاری جشن نیکوکاری در این استان خبر داد.

به گزارش تابناک ایلام؛ضیاء رضایی افزود: جشن نیکوکاری امسال از 12 اسفند به مدت سه روز همزمان با سراسر کشور در مناطق مختلف این استان برگزار می شود.
وی ادامه داد: در نخستین روز برگزاری این جشن 542 پایگاه در مدارس مناطق مختلف این استان همراه با نواخته شدن زنگ نیکوکاری دایر می شود و دانش آموزان کمک های خود را به نیازمندان اهدا می کنند.
رضایی اظهار کرد: تمامی کمک هایی که در این روز از پایگاه های جشن نیکوکاری مدارس جمع آوری شود میان دانش آموزان بی بضاعت مشغول به تحصیل مدارس استان توزیع خواهند شد.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام گفت: در دومین روز برگزاری جشن نیکوکاری نیز 200 پایگاه در میادین و خیابان های شهرهای مختلف استان با مشارکت صدا سیما، سازمان دانش آموزی و بسیج مستصفین دایر می شود تا کمک های مردمی را جمع آوری کنند.
وی یادآور شد: در 14 اسفند نیز پایگاه هایی در جوار مکان های برپایی نماز جمعه شهرهای مختلف استان برپا می شود و کمک های مردمی برای نیازمندان را جمع آوری می کنند تا در آستانه سال نو بین نیازمندان و محرومان توزیع شود.
وی شعار امسال جشن نیکوکاری را بهار همدلی، شکوه مهربانی و جشن نیکوکاری عنوان کرد و از عموم مردم برای مشارکت گسترده در این کار معنوی و خیر دعوت کرد.
رضایی میزان کمک های جمع آوری شده مردم در جشن نیکوکاری پارسال را 12 میلیارد ریال اعلام و پیش بینی کرد این میزان کمک امسال به 15 میلیارد ریال افزایش یابد و تا قبل از سال نو بین نیازمندان توزیع شود.
جشن نیکوکاری همه ساله در آستانه سال نو با هدف جمع آری کمک برای نیازمندان برگزار می شود.
60 هزار نفر در استان ایلام زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارند./ف
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار