مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای کرمانشاه از برگزاری جشنواره هفت‌سین در آستانه سال جدید در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۸۹۱۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹ 28 February 2016
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای کرمانشاه از برگزاری جشنواره هفت‌سین در آستانه سال جدید در استان خبر داد.

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از اداره‌کل فنی و حرفه‌ای استان؛ داوود ناصری‌امید از برگزاری جشنواره هفت‌سین کرمانشاه با همکاری آموزشگاه‌های بخش خصوصی، دستگاه‌ها و ادارات مختلف در آستانه سال جدید خبر داد.

وی گفت: این جشنواره با هدف تکریم سنت‌ها، ارزش‌های اجتماعی و پاسداشت اقتصاد مقاومتی، فرهنگ‌ها و سنت‌های ایرانی اسلامی با تاکید بر اصلاح الگوی مصرف و کمک به اقتصاد خانواده، استفاده از وسایل دور ریختنی و کشف ایده‌ها و خلاقیت‌های جدید برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: جشنواره هفت‌سین و سبزه‌های نوروزی از 15 اسفندماه سال‌جاری در مرکز شماره یک این اداره‌کل به مدت یک هفته برگزار می‌شود.

ناصری‌امید با بیان اینکه شرکت در این جشنواره برای تمامی اقشار جامعه آزاد است، افزود: آثار ارائه شده در این جشنواره از سوی هیئت داوران ارزیابی خواهد شد و به افراد برتر جوایزی اهدا می‌شود.

به گفته وی، تمامی هنرمندان و علاقه‌مندان به هنرهای طراحی سفره‌های هفت‌سین، سبزه‌های تزئینی نوروز، تخم‌مرغ‌های رنگی، اجناس مناسب برای هدایای نوروزی، شیرینی‌جات خانگی، صنایع دستی و هنرهای سنتی، شمع و جاشمعی، ظروف تزئینی و ملزومات هفت‌سین و پذیرایی نوروزی می‌توانند در این جشنواره حضور پیدا کنند و اولویت جانمایی به ترتیب ارسال درخواست‌ها خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار