رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس از برگزاری پیاده روی بزرگ خانوادگی به مناسبت روز بزرگداشت شهدا با حضورمعاون هماهنگی وزارت ورزش و جوانان در شیراز خبرداد و گفت: این هیئت در سالجاری بیش از ۲۴۰ برنامه همگانی در نقاط مختلف استان فارس برگزار کرد.
کد خبر: ۱۹۱۴۰۲
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۱ 02 March 2016
تابناک فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری شیراز:سیروس پاک‌فطرت امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پیاده‌روی جمعه آخر هفته شیرازی‌ها با محوریت معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز ساعت 7:30 صبح در بلوار شهید چمران شیراز  برگزار می‌شود اظهار داشت: در برگزاری این مراسم هیئت ورزش‌های همگانی، اداره کل ورزش و جوانان و اداره کل بنیاد شهید و امورایثارگران فارس نیز مشارکت دارند.

وی افزود: همزمان با برگزاری این پیاده‌روی که از بیمارستان شهیدچمران آغاز می‌شود کمیته‌های ورزشی هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس در طول مسیر به نمایش برنامه‌های مختلف ورزشی پرداخته و در پایان مراسم هنرمندان و ورزشکاران هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای نیز به اجرای برنامه می‌پردازند.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس گفت: در پایان همایش پیاده‌روی خانوادگی شیرازی‌های در نیمه اسفندماه آخر سال 94 به قید قرعه جوائز نفیسی از جمله دوچرخه و وسایل ورزشی به شهروندان اهدا می‌شود.

پاک فطرت با اشاره به فعالیت‌های هیئت ورزش‌های همگانی استان در سال 94 با محوریت ورزش همگانی گفت: در مجموع این هیئت با شعار محوریت بخشی برنامه‌ها خارج از مرکز استان موفق شد طی سالجاری بیش از 240 برنامه همگانی و 40 دوره آموزشی در شهرستان‌های استان فارس برگزار کند.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس همچنین تصریح کرد: برگزاری برنامه‌های مختلف ورزشی از جمله دو پیاده‌روی بزرگ در شهرستان‌های مختلف استان فارس که با اعلام آمادگی فرمانداران نیز همراه بوده سال آینده در اولویت برنامه‌های این هیئت ورزشی قرار دارد.

پاک‌‌فطرت همچنین با اشاره به سفر معاون وزیر ورزش و جوانان به شیراز تصریح کرد:  مسئولان کمیته‌های 30 گانه این هیئت فردا پنج شنبه در حضور شعبانی‌بهار معاون وزیر و مدیر کل ورزش وجوانان جلسه‌ای هم اندیشی برگزار کرده و به بحث و تبادل نظر در زمینه‌های مختلف ورزشی می‌پردارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار