رئیس هیئت بدمینتون مازندران ازآغازمرحله نهایی لیگ برتر بدمینتون در این استان خبر داد و گفت: چهار تیم در لیگ برتر بدمینتون رقابت دارند.
کد خبر: ۱۹۱۴۹۷
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۸ 02 March 2016
به گزارش تابناک مازندران، امیر فخریان با بیان اینکه دور برگشت مرحله نهایی لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور به میزبانی آمل از صبح چهارشنبه آغاز شد، گفت: این بازی‌ها به مدت دو روز در سالن ورزشی شهرک مروارید این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: چهار تیم دانشگاه آزاد اسلامی، گاز تهران، بیمه کارآفرین زنجان و نماینده آمل برای کسب مقام قهرمانی و نایب‌قهرمانی در این مسابقات به مصاف هم خواهند رفت.

رئیس هیئت بدمینتون استان مازندران با اعلام اینکه تیم دانشگاه آزاد اسلامی با ۹ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد، ابراز داشت: تیم گاز تهران با هفت امتیاز در جایگاه دوم ایستاده است و تیم‌های بیمه کارآفرین زنجان و نماینده آمل با ۵ و ۳ امتیاز به ترتیب در مکان‌های سوم و چهارم جدول جای گرفتند.

فخریان در پایان گفت: رقابت‌های لیگ برتر بدمینتون مردان باشگاه‌های کشور جام خلیج‌فارس با شرکت ۹ تیم در دو گروه آغازشده بود و تیم آمل به دور پایانی راه یافت اما روی کاغذ شانس زیادی برای قهرمانی ندارد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار