شهردار خوی:
شهردارخوی گفت: مراسم روز درخت‌کاری با حضور مسئولان شهری، اعضای شورای شهر و کارکنان شهرداری خوی روز 15 اسفندماه در شهرک گلشهر خوی برگزار می‌شود
کد خبر: ۱۹۱۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۶ 03 March 2016
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک از خوی، محبوب تیزپاز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: طراوت و سبزی پیرامون انسان، در نگرش او به زندگی تاثیرگذار بوده و شهروند همیشه شاد، نقش مهمی در پیشبرد برنامه‌ریزی‌ها و تلاش شهرداری‌ها برای به ظهور رساندن خدمات پیشرفته و رفاهی شهرها ایفا می‌کند.
شهردار خوی ادامه داد: زندگی مدرن شهری با توجه به دست‌یابی، سهولت و در دسترس بودن امکانات، می‌تواند با دارا بودن فضای سبز گسترده، زمینه‌های لازم برای ایجاد و توسعه امکانات و افزایش زمینه‌های نشاط در جامعه را رقم بزند.
تیزپاز تصریح کرد: روز درخت کاری که همیشه در روزهای پایانی سرمای زمستان و آغاز بیداری زمین و آغاز سر سبزی پیرامون انسان‌ها توام می‌شود، یکی از جاودانه‌ترین روزهایی است که در کشور بزرگ اسلامی ایران، همه ساله با کاشت نهال و درخت در شهرهای مختلف گرامی داشته می‌شود و شهرداری خوی نیز با نگرش افزایش هر چه بیشتر فضای سبز، تلاش می‌کند تا حجم طراوت و سبزی شهر را به بالاترین شکل خود برساند.
تیزپاز گفت: بر همین اساس مراسم روز درخت‌کاری با حضور مسئولان شهری، اعضای شورای شهر و کارکنان شهرداری خوی روز 15 اسفندماه در شهرک گلشهر خوی برگزار می‌شود.
خبرنگار:سعیدفرجی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار