استاندار کرمانشاه گفت: سازماندهی از ارکان مهم مدیریت است که برای رسیدن به هدف طراحی شده آن را بکار می گیریم.
کد خبر: ۱۹۱۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۵ 03 March 2016
استاندار کرمانشاه گفت: سازماندهی از ارکان مهم مدیریت است که برای رسیدن به هدف طراحی شده آن را بکار می گیریم.

به گزارش تابناک کرمانشاه، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری؛ دکتر اسداله رازانی امروز در مراسم معارفه و تودیع چند تن از مدیران ستادی استانداری، افزود: زمانی که یک استاندار جدید برای یک استان منصوب می شود همگان از اقشار و طیف های مختلف، گفتار، برنامه ها و دیدگاه های این مدیر ارشد را رصد می کنند که سازماندهی صورت گرفته از سوی استاندار چگونه و بر چه مبنایی ست.

استاندار کرمانشاه ضمن تاکید بر اصل مشورت پذیری، مشاوره های ارائه شده توسط معاونین خود را در انتخاب مدیران ستادی استانداری مرتبط دانست و تصریح کرد: احساس کردم که برای تجدید سازماندهی و فراهم آوردن محیطی باطروات، تغییرانی در مدیریت استانداری انجام دهم و در این راستا تلاش کرده ام عمده انتصاب مدیران حتی المقدر از داخل خود استان و در حوزه داخلی استانداری نیز از بدنه ی کارشناسی مجموعه استفاده کنم تا مسیر پیشرفت شغلی برای کارمندان استانداری هموار شود.

وی همچنین از همه مدیران خواست که با جدیت و تمرکز بر اولویت های مهم دولت در استان و با طراحی اهداف مشخص به دنبال ایجاد زمینه های گسترده تر برای ارائه خدمات بیشتر به مردم باشند.

دکتر رازانی تاکید کرد: با پیگیری، شجاعت و جدیت می توان در راستای دفاع از منافع استان که توسعه پایدار را به دنبال داشته باشد گام برداشت و از همه مدیران می خواهم برای توسعه و پیشرفت استان نهایت اهتمام و پیگیری خود را بکار گیرند.

در بخش دیگری از این جلسه تنی چند از مدیران ستادی استانداری تودیع و معارفه گردیدند.

دکتر رازانی با تقدیر از عملکرد بهرام سلیمانی مدیرکل سابق حوزه استاندار، گفت: از عملکرد ایشان در حوزه استاندار طی این مدت رضایت کامل داشتم و جز برادری و صمیمیت از ایشان چیزی ندیدم اما بنا به برخی مصالح تغییر در سازماندهی نیروها برای پیشرفت لازم به نظر می رسید.

استاندار کرمانشاه در این مراسم حمید رضا پیری را به عنوان مدیرکل جدید حوزه استاندار، بهرام سلیمانی را به عنوان مدیرکل جدید مدیریت بحران، حسین باباجانی را به عنوان مدیرکل دفتر امور اجتماعی، سعید قاسمی را به عنوان مدیرکل جدید حراست، کوروش محمودیان را به عنوان رئیس جدید دبیرخانه شورای تامین، حسین رضوان مدنی را به عنوان مدیر جدید امور اتباع و مهاجرین خارجی و خانم لادن هاشمی را به عنوان مدیر کل جدید دفتر شهری استانداری معرفی کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار