تیم دانشگاه آزاد اسلامی قهرمان لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور شده و گاز تهران نائب قهرمان شد.
کد خبر: ۱۹۱۸۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۰ 04 March 2016

به گزارش تابناک مازندران، بیست ‌و یکمین دوره لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور با قهرمانی تیم بدمینتون دانشگاه آزاد اسلامی پایان یافت.

دور برگشت مرحله نهایی بیست ‌و یکمین دوره لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور از روز چهارشنبه به‌مدت دو روز در سالن ورزشی سرپوشیده شهرک مروارید دنبال شد که در آن چهار تیم دانشگاه آزاد اسلامی، گاز تهران، هیئت بدمینتون آمل و بیمه زنجان به مصاف هم رفتند.

در دومین روز این مسابقات نماینده آمل با نتیجه 3 بر 2 مغلوب گاز تهران شده و دانشگاه آزاد با نتیجه 4 بر 1 از سد زنجان گذشت.

در دو دیدار پایان دانشگاه آزاد اسلامی با پیروزی 3 بر 2 مقابل گاز تهران قهرمان این دوره از مسابقات شد و هیئت آمل با نتیجه 3 بر 2 از سد زنجان گذشت.

دور رفت این مسابقات به میزبانی زنجان دنبال شد که در آن نماینده آمل به‌عنوان تنها نماینده مازندران به جایگاه چهارم رسید.

با پایان لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های گذشته تیم دانشگاه آزاد اسلامی در مجموع دو مرحله رفت و برگشت با 18 امتیاز قهرمان شد، گاز تهران با 14 امتیاز نائب قهرمان شد، بیمه زنجان با 8 امتیاز با توجه به تعداد پیروزی بیشتر در مکان سوم جای گرفت و هیئت بدمینتون آمل که سال گذشته در رده سوم رقابت‌ها ایستاد، در این دوره از مسابقات با امتیاز مشابه به جایگاه چهارم دست یافت.

کاپ اخلاق مسابقات هم به تیم هیئت بدمینتون آمل تیم میزبان رقابت‌ها اختصاص یافت.

فصل جاری لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور با حضور 9 تیم در دو گروه چهار و پنج تیمی برگزار شد که با سپری کردن مرحله مقدماتی دو تیم از هر گروه به مرحله ‌نهایی راه یافتند.

هیئت بدمینتون آمل، بیمه زنجان، گاز تهران و دانشگاه آزاد اسلامی تیم‌های راه‌یافته به مرحله نهایی بودند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار