کد خبر: ۱۹۳۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۷ 06 March 2016


نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: حزب‌الله لبنان گروهی مردمی و حامی مسلمانان لبنان و تمام امت اسلام است.

محمدجواد کولیوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: کشورهای زورگوی غربی با سوء استفاده از توان رسانه‌ای خود به دنبال این هستند که گروه‌های مقاومت اسلامی را با اتهاماتی چون تروریست و خشونت‌گرا تضعیف کنند.

وی افزود: متاسفانه برخی از کشورهای به ظاهر اسلامی نیز فریب این توطئه را خورده و در زمین دشمنان اسلام بازی می‌کنند و شاهد هستیم که گروه‌هایی که برای عزت و سربلندی اسلام و مسلمانان فداکاری کرده را با اتهاماتی ناجوانمردانه تضعیف می‌کنند.

این مسئول گفت: از جمله این گروه‌ها حزب‌الله لبنان است که گروهی مردمی و حامی مسلمانان لبنان و تمام امت اسلام بوده و در این راه سختی‌های بسیاری را تحمل کرده است.

کولیوند تصریح کرد: اینکه بخواهیم یک گروه مردمی را با اتهاماتی چون تروریست بودن تضعیف کنیم، هرگز نتیجه نخواهد داد و این اتهامات تاثیری در روحیه مقاومت نخواهد داشت.

وی تاکید کرد: بهتر است حکام کشورهای اسلامی به جای اینکه گوش به فرمان آمریکا و رژیم کودک‌کش صهیونیستی باشند، به صدای مردم خود گوش کرده و بیش از این خود را در افکار عمومی امت اسلامی متهم نکنند.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی افزود: اینکه یک گروه مقاومت را به دلیل ایستادگی در برابر ظلم و زور و کودک‌کشی و بمباران مدارس و بیمارستان‌ها و اماکن مسکونی و به اسارت گرفتن زنان و جوانان متهم به تروریست کنیم، ظلمی فاحش‌تر از سکوت در برابر ظلم و ستم استکبار جهانی است.

کولیوند بیان داشت: به طور قطع افکار عمومی جهان و به ویژه امت اسلام آگاه‌تر از آن است که فریب اینگونه تبلیغات دروغین را خورده و دست از حمایت از حزب‌الله لبنان بردارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار