معاون توسعه، مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم مطرح کرد
معاون توسعه، مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: در سال 93 با هماهنگی وزارت بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی، استانداری و نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی در تامین بودجه بیمارستان‌ها موفق بودیم.
کد خبر: ۱۹۵۰۵
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۸ 06 April 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، علی‌اصغر اکرمی با اشاره به پیشرفت پروژه بیمارستان فرقانی قم اظهار کرد: 13 سال از عملیات ساخت این بیمارستان می‌گذرد اما به دلایل گوناگون پیشرفت آن با کندی انجام می‌شد ولی خوشبختانه در سال 93 با پیگیری‌های مسئولان دانشگاه علوم پزشکی قم، پیمانکار با انعقاد قرارداد به‌روز شده کارش را آغاز کرد.

وی ادامه داد: طبق زمان‌بندی که داریم ان‌شاءالله حداکثر تا پایان شهریورماه 94 بیمارستان فرقانی را در اختیار معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی قرار خواهیم داد.

معاون توسعه، مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم خاطر نشان کرد: تلاش داریم در هفته دولت بیمارستان فرقانی را افتتاح کنیم ولی اگر این امر میسر نشد نهایتا تا پایان شهریورماه جاری این پروژه را به اتمام می‌رسانیم چون اضافه شدن هرچه زودتر بیمارستان فرقانی به چرخه خدمات درمانی استان بسیاری از مشکلات درمانی قم را برطرف می‌کند.

اکرمی با بیان اینکه بیمارستان فرقانی 75 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، ابراز کرد: عمده‌ترین بخش باقی مانده از این بیمارستان، تاسیسات گرمایشی ـ سرمایشی و آسانسورهای آن است که خوشبختانه پیش از پایان سال 93 قراردادهای تامین تجهیزاتش منعقد شده و بیشتر قراردادهایش نیز پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: به احتمال فراوان پیش از تیر ماه تاسیسات بیمارستان فرقانی در خصوص نصب آسانسورها به اتمام رسد و ممکن است تجهیز بخشی از قسمت موتورخانه و نصب تجهیزات آن تا شهریور ماه به طول بیانجامد که اگر این اتفاق طبق برنامه پیمانکار و پایش‌های منابع فیزیکی دانشگاه علوم پزشکی قم پیش برود امیدوارم افتتاح بیمارستان فرقانی را در شهریورماه شاهد باشیم.

معاون توسعه، مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم عنوان کرد: تجهیز تجهیزات پزشکی بیمارستان فرقانی همزمان با انجام دیگر کارها در حال پیگیری است، به طوری که بخشی از آن با انتقال تعدادی تخت از بیمارستان نکویی هدایتی و قسمت قابل توجه دیگر از تجهیزات نیز به صورت خریدهایی که خواهیم داشت، تجهیز می‌شود.

وی در خصوص وضعیت بیمارستان نیروگاه قم ابراز کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده، بیمارستان نیروگاه در سال 95 به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون توسعه، مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم ادامه داد: اخیرا بازدیدی از پروژه‌های بیمارستانی استان به عمل آوردیم که خوشبختانه بیمارستان نیروگاه همانند دیگر پروژه‌های درمانی قم پیشرفت خوبی داشته است و پیمانکار هم کارهای خود را به درستی انجام می‌دهد.

اکرمی اضافه کرد: اگر بتوانیم بودجه‌ها را تامین کنیم ان‌شاءالله تا پایان سال 94 این بیمارستان را نیز به معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی قم به عنوان بهره‌بردار تحویل می‌دهیم.

وی عمده‌ترین مشکل پروژه‌های بیمارستانی قم را تامین منابع مالی آنها عنوان کرد و افزود: خوشبختانه در سال 93 با هماهنگی وزارت بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی، استانداری، نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور تا حدود زیادی در تامین بودجه بیمارستان‌ها موفق بودیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار