کد خبر: ۱۹۵۴۹۴
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۲ 09 March 2016


مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز بر ضرورت توجه به توسعه فضاهای آموزشی در مناطق کم‌برخوردار استان البرز تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، خسرو ساکی ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش استان البرز اظهارداشت: هم اکنون استان البرز با کمبود فضاهای آموزشی مواجه است اما مناطق محروم و حاشیه‌ای بیشتر نیازمند توسعه فضاهای آموزشی هستند.

وی تأکید کرد: در این راستا باید بیش از پیش به این گونه مناطق توجه داشته باشیم و در رفع محرومیت فضاهای سبز تلاش خود را دو چندان نماییم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز خاطرنشان کرد: در این راستا باید مناطقی که نیازمند فضاهای آموزشی هستند شناسایی شده و با جذب اعتبارات و جلب خیران این مهم را به نتیجه برسانیم.

ساکی در ادامه سخنان خود بر احداث فضای آموزشی در خط چهار حصار کرج تأکید کرد و گفت: این مهم هم اکنون از سوی شهرداری کرج، راه و شهرسازی استان البرز و استانداری موافقت شده است و در نظر داریم که کلنگ احداث یک مدرسه خیرساز در هفته آینده در این منطقه به زمین زده شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در ادامه سخنان خود به نزدیک شدن به چهارشنبه سوری اشاره کرد و بیان داشت: انجام اقدامات فرهنگی در این زمینه بسیار ضروری است و لازم است تا دانش‌آموزان را با آسیب‌های ناشی از رفتارهای پرخطر آشنا کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار