نماینده ولی فقیه در لرستان
آیت الله احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: از اصحاب رسانه استان که در جریان انتخابات به‌دنبال معرفی معیارهای صحیح انتخاب و ترویج فرهنگ‌های صحیح بودند، تقدیر کنیم و امید است در مرحله دوم انتخابات باز هم شاهد فضای همدلی و همزبانی در استان باشیم.
کد خبر: ۱۹۶۴۹۴
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۰ 11 March 2016


به گزارش تابناک لرستان،آیت الله احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در استان لرستان در نشست شورای اداری این استان گفت : حفظ وحدت، همدلی و هم‌زبانی، ولایت‌مداری، پیشرفت و توسعه و رفاه مردم ، از موارد مهمی است که باید مدنظر باشد.

آیت‌الله سیداحمد میرعمادی با تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) به پاره‌ای از فضایل حضرت فاطمه(س) اشاره کرد و بیان کرد: لازم است همه ما از حضرت فاطمه زهرا(س) که دریا و اقیانوسی از فضیلت‌ها و کمالات است، الگو بگیریم.

آیت الله میرعمادی تصریح کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) در عین حال که مسئولیت بصیرت‌افزایی و آگاهی‌بخشی جامعه را داشت وحدت جامعه اسلامی را نیز حفظ کرد و این برای امروز ما درس و الگو است.

وی بصیرت‌ و وحدت را دو عامل اساسی پیشرفت و پیروزی در جامعه دانست و گفت: اگر بصیرت نباشد غفلت می‌آید و غفلت نابودی و باختن در همه زمینه‌ها را به‌دنبال دارد.

آیت الله میرعمادی با بیان این‌که جامعه ما نیازمند وحدت و همدلی است، تصریح کرد: همدلی یک نیاز همیشگی است چراکه موفقیت، پیشرفت و تعالی در سایه همدلی به دست می‌آید.

وی با بیان این‌که یکی از سیاست‌های دائمی استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی ایران تفرقه‌اندازی است و از هر فرصتی برای نیل به این هدف استفاده می‌کند،عنوان کرد: در جریان انتخابات هفتم اسفند و راهپیمایی یوم الله 22 بهمن شاهد بودیم دشمن تمام تلاش خود برای کم‌رنگ کردن حضور مردم را به‌کار گرفت با تبلیغات روانی و تهدید امنیتی می‌خواست انتخابات ما را تحت‌الشعاع قرار دهد که با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و همدلی و همزبانی دولت و مردم شاهد حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات هفتم اسفند بودیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان ضمن اشاره به مشارکت 62 درصدی مردم در انتخابات هفتم اسفند، این مشارکت را نشانه اقتدار جمهوری اسلامی و مردم‌سالاری دانست و یادآورشد: در استان لرستان شاهد مشارکت 64 درصدی مردم در انتخابات هفتم اسفند بودیم.

آیت الله احمد میرعمادی درپایان اظهارکرد: جا دارد از اصحاب رسانه استان که در جریان انتخابات به‌دنبال معرفی معیارهای صحیح انتخاب و ترویج فرهنگ‌های صحیح بودند، تقدیر کنیم و امید است در مرحله دوم انتخابات باز هم شاهد فضای همدلی و همزبانی در استان باشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار