سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمانشاه از اجرای طرح بیمه گردشگران و مسافرین نوروزی استان در ایام تعطیلات نوروز 95 خبر داد.
کد خبر: ۱۹۶۸۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰ 12 March 2016
سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمانشاه از اجرای طرح بیمه گردشگران و مسافرین نوروزی استان در ایام تعطیلات نوروز 95 خبر داد.

 اصغر رشنو در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس فرهنگی هنری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، در این باره اظهارکرد: امسال به‌منظور استقبال و پذیرایی بهتر و شایسته‌تر از گردشگران و میهمانان نوروزی برنامه‌های متنوعی را در دستور کار اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه داریم.

وی ادامه داد: بیمه‌کردن گردشگران و مسافرین نوروزی وارد شده به استان یکی از طرح‌های جالب و ابتکاری اداره‌کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه برای ایام تعطیلات نوروز 95 است که میهمانان نوروزی دیار سنگ و آب بتوانند با آسودگی خاطر بیشتری تعطیلات نوروزی خود را سپری کنند.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: برای انجام این طرح بزرگ، شرکت بیمه کوثر به عنوان مجری این کار انتخاب شده که بتواند با استقرار در نقاط پرجاذبه استان همچون تاق‌بستان، بیستون، سراب صحنه، قوری قلعه، ریجاب، سراب نیلوفر و ... که در ایام نوروز پذیرای حجم قابل توجهی از گردشگران و میهمانان نوروزی هستند، نسبت به بیمه گردشگران متقاضی اقدام کند.

رشنو تصریح کرد: در ایام تعطیلات نوروز 95 نمایندگان شرکت بیمه کوثر در این نقاط پرجاذبه مستقر شده و با نازل‌ترین قیمت‌های ممکن نسبت به بیمه گردشگران استان در طول مدت زمانی که در این دیار هستند، اقدام می کنند.

این مقام مسئول در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: انجام این طرح‌ بزرگ در راستای فراهم آوردن زمینه ماندگاری بیشتر گردشگران در استان و همچنین رفاه و آسودگی خاطر آنها صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: تمام تلاش اعضای ستاد خدمات سفرهای نوروزی استان کرمانشاه بر این است که نوروزی به‌یادماندنی را برای گردشگران و مسافرین ورودی به استان رقم زنند.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه با دارابودن بیش از چهار هزار اثر تاریخی شناسایی شده که بیش از 2200 مورد آن ثبت ملی شده و یک اثر بی‌نظیر جهانی به نام کتیبه داریوش در بیستون شرایط ویژه‌ای برای جذب گردشگران و میهمانان نوروزی دارد.

رشنو افزود: دیار سنگ و آب علاوه بر این موارد، دارای 50 منطقه نمونه گردشگری و 14 روستای هدف گردشگری است که این مناطق و روستاها نیز هرکدام مملو از جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و فرهنگی برای جذب گردشگران است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار