کد خبر: ۱۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۸ 31 January 2015
شهردار شهر جدید هشتگرد با تشریح طرح های دهه فجر امسال در این شهر از رونمایی سند چشم انداز پنج ساله شهرداری برای شهر و و افتتاح جاده تندرستی و... خبر داد .
به گزارش مهر، کامران عظیم زاده در نشست خبری پیش از ظهر امروز با خبرنگاران با اشاره به طرح های در دست پیگیری و تشریح طرح های دهه مبارک فجر در شهر جدید هشتگرد اظهار داشت : برای دهه فجر امسال طرحهای بسیاری از جمله راه اندازی ناحیه یک شهرداری، ناحیه خدماتی در فاز هفت و افتتاح جاده تندرستی در ضلع غربی میدان مادر با اعتبار بالغ بر ۶۲۰ میلیون تومان در فضای شش هزار و ۲۰۰ متری و تکمیل فضای پارک سوار شمالی در ورودی شهر با اعتبار ۲۵۰ میلیون تومانی به مساحت دو هزار متر به بهره برداری خواهد رسید.
شهردار شهرجدید هشتگرد ادامه داد: افتتاح پارک محله ای در فاز یک وهمایش تجلیل از نخبگان شهر جدید و برپایی نمایشگاه عکس انقلاب در خانه فرهنگ شهرداری نیز از دیگر اقدامات است.
وی از پیشرفت مناسب بیمارستان در حال احداث شهر گفت و افزود : در حال حاضر سفت کاری های این پروژه انجام شده و روند پروزه در تکمیل سازی مراحل نمای بیمارستان است وامیدواریم این بیمارستان به زودی به بهره برداری برسد .
عظیم زاده در ادامه افزود : کل بودجه  فرهنگی شهر جدید ۱۶۰ میلیون تومان بوده و در تلاش هستیم بهترین راه برای ایجاد درآمد پایدار و جذب سرمایه از طریق بخش خصوصی انتخاب کنیم و همچنین سعی بر این داریم که سینمای شهر را به بخش خصوصی واگذار تا به پیشرفتهایی در زمینه فرهنگی نیز برسیم.
وی اصلاح هندسی میدان امام خمینی(ره) در ورودی شهر و مکاتبه با مراجع ذیصلاح در ارتباط با ساختمانهای نیمه کاره رها شده ناجا در ورودی شهر را از دیگر اقدامات انجام شده اعلام کرد و برای به نتیجه رسیدن آن ابراز امیداواری کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار