رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه از آماده باش 350 نیروی اورژانس در شب چهارشنبه سوری خبر داد.
کد خبر: ۱۹۸۱۳۷
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴ 15 March 2016
رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه از آماده باش 350 نیروی اورژانس در شب چهارشنبه سوری خبر داد.

دکتر صائب مدرسی در گفت و گو با خبرنگار سرویس «اجتماعی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه با اشاه به آماده باش تمامی پایگاه‌های اورژانس در سطح استان در شب چهارشنبه سوری، گفت: 350 نفر از نیروهای اورژانس در استان در این شب در حالت آماده باش هستند.

وی تصریح کرد: همچنین 91 دستگاه آمبولانس، دو دستگاه اتوبوس آمبولانس و سه دستگاه موتورلانس نیز در این شب آماده باش هستند.

مدرسی با اشاره به آسیب 66 نفر در استان در حوادث چهارشنبه سوری سال گذشته اظهار کرد: از این تعداد 52 نفر در کرمانشاه و 14 نفر در سایر شهرستانها آسیب دیدند.

وی افزود: همچنین از این تعداد 56 نفر مرد و 10 نفر زن و رنج سنی بیشتر آنها 10 تا 30 سال بود و عمدتا نیز از ناحیه صورت و دست‌ها مورد آسیب قرار گرفته بودند.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه با بیان اینکه بیشترین مصدومین حوادث چهارشنبه سوری را افراد رهگذر تشکیل می‌دهند، گفت: در همین راستا توصیه می‌شود افراد حتی المقدور در این شب در خیابانها تردد نکنند.

وی همچنین تاکید کرد: افراد کهنسال، خردسالان و زنان باردار به هیچ عنوان در این شب از منزل خارج نشوند.

مدرسی با اشاره به وجود مواد محترقه مختلف از جمله ترقه، اکلیل سرنج و کپسولی اظهار کرد: بیشتر حوادث مربوط به انفجار ترقه بوده، بنابراین افراد باید مطلع باشند مواد محترقه بی‌خطر وجود ندارد و هر ماده محترقه‌ای خطرات خاص خود را دارد.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار