وقتی زرنگ بازی اصفهانی آقای شهردار گل می کند!
تابناک اصفهان: بعد از ظهر امروز مسعود سلطانی فر، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور برای افتتاح، کلنگ زنی و بهره برداری چند طرح و برنامه مرتبط با حوزه خود به اصفهان سفر کرده بود.
کد خبر: ۱۹۸۵۲۴
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۱ 15 March 2016

به گزارش تابناک اصفهان، بعد از ظهر امروز مسعود سلطانی فر، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور برای افتتاح، کلنگ زنی و بهره برداری چند طرح و برنامه مرتبط با حوزه خود به اصفهان سفر کرده بود.

وی در حاشیه افتتاح نخسیتن تونل آکواریوم اصفهان در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی تأکید کرد: بار دیگر نوآوری و خلاقیت اصفهانی ها با افتتاح این تونل آکواریوم ثابت شد؛ اصفهان همواره در زمینه راه اندازی چنین مجموعه جامع و کاملی در حوزه گردشگری پیشگام بوده است.

وی ادامه داد: راه اندازی مجموعه باغ خزندگان و بزرگ‌ترین آکواریوم ایران می‌تواند به افزایش اقامت گردشگران در شهر اصفهان کمک کند.

وی توسعه زیرساخت‌های گردشگری را زمینه‌ پویایی هرچه بیشتر اقتصاد اصفهان عنوان کرد و تأکید داشت: ایجاد امکانات تفریحی و گردشگری می‌تواند زمینه ساز توسعه گردشگری باشد.

سلطانی‌فر به برنامه‌ریزی ستاد تسهیلات سفر در استان‌های مختلف کشور اشاره کرد و افزود: تمام برنامه‌ریزی‌ها در زمینه ستاد تسهیلات سفر صورت گرفته و شعار نوروز 95 نیز بر مبنای «جهانگردی را از ایران گردی آغاز کنید» تعیین شده است.

وی ظرفیت‌های گسترده ایران در حوزه گردشگری را زمینه اصلی برای جذب جهانگردان خارجی عنوان کرد و بیان داشت: باید مردم توجه داشته باشند که ایران مرکز بسیاری از ترین‌های جهان بوده و از همین رو بهتر است جهانگردی خود را از دیدن فضاهای مختلف گردشگری ایران آغاز کنند.


با وجود صحبت های سلطانی فر پیرامون اینکه مردم ایران باید جهانگردی را از دیدن نقاط زیبای ایران آغاز کنند، شهردار اصفهان در پاسخ به این سخنان معاون رئیس جمهور گفت: ما همواره شعار "جهانگردي را از ايرانگردي آغاز كنيد" را مطرح مي كنيم؛ از همین رو با توجه به ظرفيت گسترده گردشگری تاریخی و باستانی در اصفهان و همچنین زمینه سازی در راستای گردشگری مدرن در اصفهان باید به هموطنان ایرانی خودم تأکید کنم که باید ايرانگردي را از گشت و گذار در اصفهان آغاز كنيد!
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :