مدیرکل صدا وسیمای مرکز کرمانشاه گفت: از سوی عوامل اجرایی صدا و سیمای کرمانشاه ویژه برنامه‌های شاد و مهیج برای لحظه تحویل سال تهیه و تدارک دیده شده است.
کد خبر: ۱۹۸۹۲۷
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۰ 16 March 2016
مدیرکل صدا وسیمای مرکز کرمانشاه گفت: از سوی عوامل اجرایی صدا و سیمای کرمانشاه ویژه برنامه‌های شاد و مهیج برای لحظه تحویل سال تهیه و تدارک دیده شده است.

رضا رحیمی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص ویژه برنامه تحویل سال رادیو کرمانشاه اظهار داشت: برای شنودگان رادیو در لحظه تحویل سال ویژه برنامه‌هایی با رویکرد نشاط بخشی و شادی آفرینی تدارک دیده شده است.

وی با اشاره به استفاده از آیتم‌های متنوع در لحظه سال تحویل گفت: تلاش داریم با پخش موسیقی‌های بهاری و ترانه‌های شاد نوروزی با بهره‌گیری از آیتم‌های متنوع و شنیدنی لحظات شیرین سال تحویل را برای شنودگان مخاطب هیجان انگیز و خاطره‌انگیز کنیم.

رحیمی در ادامه افزود: برنامه‌ها از ساعت ۶ صبح آغاز می‌شود و برنامه با تهیه کنندگی احسان مرادی، نویسندگی رویا صنعتی، گویندگی فردین امیری و سودابه جمشیدی و نیز گزارشگری حسین حیدری همراه خواهد بود.

مدیر کل صدا و سیمای استان کرمانشاه با اشاره به برنامه ویژه سیمای مرکز کرمانشاه یادآورشد: همزمان با سال تحویل ویژه برنامه «نوروز آمد» توسط عوامل این نهاد اجرایی تهیه و تدارک دیده شده است.

رحیمی بیان کرد: ویژه برنامه مذکور به مناسبت سال تحویل و به مدت ۱۸۰ دقیقه از یک ساعت قبل از سال تحویل شروع  و آیتم‌هایی از قبیل نمایش طنز، گزارش، مهمانهای نوروزی، سالی که گذشت را شامل می‌شود.

مدیر کل صدا و سیمای استان کرمانشاه با اشاره به رویکرد شاد و مهیج این برنامه‌ها اظهار داشت: با تلاش‌های انجام گرفته برنامه‌ها در مرکز سیما همراه مخاطبان خود در ساعت تحویل سال جدید در سیمای زاگرس خواهیم بود.

این مسئول گفت: با تلاش و تهیه کنندگی مسعود جوانرو، کارگردانی مهدی فرامرزی و نیز نویسندگی اسد محمدی برنامه تحویل سال اجرا می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار