مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری یزد از نظارت جدی و مستمر بر رعایت نرخ فروش میوه و تره بار در بازار این استان خبر داد .
کد خبر: ۱۹۸۹۵۵
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱ 16 March 2016

به گزارش تابناک یزد،ابوالفضل ابویی افزود: کار نظارت بر رعایت نرخ فروش میوه و تره بار در میدان مرکزی یزد و سایر مراکز در طول ایام نوروز با جدیت و با همکاری مردم صورت می گیرد .

وی اضافه کرد: در این خصوص نسبت به راه اندازی اکیپ های نظارت و بازرسی و سرکشی مستمر و منظم از واحد های توزیع کننده انواع میوه و تره بار در سطح شهر یزد پیش بینی شده است .
این مسئول خاطر نشان کرد: نحوه اداره میدان مرکزی میوه و تره بار یزد از جهت های مختلف اعم از ارائه خدمات لازم به مجموعه میدان، مدیریت تامین میوه برای تنظیم بازار نسبت به محصول مرتبط، ایجاد نظم و انضباط، امنیت و بهداشت و همچنین تثبیت میدان مرکزی میوه و تره بار مورد توجه قرار گرفته است .
ابویی گفت: تشکیل جلسه هیات مدیره به طور هفتگی و طرح امور جاری سازمان به ویژه امور مربوط به توسعه و گسترش و دریافت نظرات هیات مدیره برای رسیدن هر چه بهتر به اهداف عالی سازمان نیز در سال جاری مورد توجه بوده است .
مدیرعامل سازان میوه و تره بار شهرداری یزد خاطر نشان کرد: امسال همچنین هماهنگی با عمده فروشان میوه و تره بار برای ساخت و راه اندازی بازارچه میوه و تره بار در شهر و ترغیب آنها به ایجاد دو بازارچه دنبال شد.
ابویی افزود: مشارکت با امور مشارکت های شهرداری یزد برای ساخت بازارچه های محلی میوه و تره بار و نظارت بر عملیات اجرایی یکی از طرح ها در منطقه آزادشهر در زمینی به مساحت چهار هزار مترمربع و زیربنای 1700 مترمربع هم در سال جاری انجام شده است.
مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری یزد همچنین از تلاش برای جلب مشارکت و راه اندازی بازارچه های امام شهر و چاه ملکی خبر داد.
ابویی به راه اندازی پورتال جدید سازمان و به روز رسانی آن و درج اخبار و نرخ نامه میوه و تره بار در این پورتال اشاره کرد. و اظهار کرد: توزین روزانه به طور میانگین 450 دستگاه خودرو در میدان و همچنین پیگیری، خرید و نصب دو دستگاه باسکول دیجیتال در میدان یکی از اقدامات دیگر این سازمان است.
مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری یزد گفت: امسال همچنین به ساماندهی ورودی میدان و دریافت عوارض از خودروها، انعقاد قرارداد با میدان داران و تکمیل مسجد میدان میوه و تره بار اقدام شد.
ابویی از همکاری مردم با این سازمان و اعلام نظرات قدردانی کرد و خواستار تداوم اینگونه همدلی ها شد .
استان یزد دارای یک میدان مرکزی میوه و تره بار در کنار جاده تهران - بندرعباس و همچنین میادین دیگر در شهر است که در طول سال و ایام نوروز نسبت به توزیع میوه و تره بار فعالیت می کنند .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار