مدیر عامل سازمان تاکسرانی مشهد:
مدیر عامل سازمان تاکسیرانی مشهد از استقرار هزار دستگاه تاکسی در مبادی اطراف حرم برای استماع بیانات رهبر معظم انقلاب و ساعات سال تحویل خبر داد.
کد خبر: ۱۹۹۵۴۶
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۱ 17 March 2016

خبرگزاری فارس: استقرار 1000 تاکسی در مبادی اطراف حرم رضوی در نخستین روز از سال 95









سید مهدی علوی‌مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: با توجه به سخنرانی مقام معظم رهبری در نخستین روز سال در حرم رضوی خیل عظیم مشتاقان امام رضا(ع)  برای استماع از سخنان رهبری به حرم مطهر رضوی می‌روند بنابراین نخستین اقدام ما تقویت مبادی ورودی برای ورود زائران بود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی مشهد افزود: در خط فرودگاه، پایانه مسافربری و راه‌آهن تمامی مرخصی پرسنل خود را که در واحد مستقر مشغول به فعالیت بودند لغو و بحث ساعت فوق‌العاده برای آنها در نظر گرفتیم که بتوانند به شکل بهتری خدمات‌دهی به زائران و مجاوران داشته باشند.

وی بیان کرد: 100 دستگاه تاکسی به صورت افزایشی و تقویتی به خطوط تاکسیرانی اضافه شده تا از این طریق بتوان جوابگوی حجم زیاد زائران و مجاوران باشیم همچنین با هماهنگی‌هایی که با شبکه‌های بی‌سیم خود داشتیم مقرر شده تا اگر کمبودی در تعداد تاکسی‌ها بود، فراخوان داده شود.

علوی مقدم خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت‌های ترافیکی که برای روز سخنرانی مقام معظم رهبری در اطراف حرم مطهر وجود خواهد داشت، تمامی خطوط شبکه‌های بی‌سیم ما آمادگی دارند که قبل از شروع طرح ترافیک از تمام سطح شهر زائران و مجاوران را به بارگاه رضوی برسانند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی مشهد ادامه داد: همچنین در پایان سخنرانی رهبر انقلاب در مبادی که امکان تردد وجود داشته باشد با هماهنگی پلیس در خطوط ویژه واحدهایی از تاکسیرانی تردد خواهند کرد و تمامی خطوط بی‌سیم نیز فعال می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امسال هزار دستگاه برای اطراف حرم ساماندهی شده است، گفت: خوشبختانه از امروز با هماهنگی که با سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد داشتیم بسته‌های فرهنگی را که شامل کتاب، نشریه و نقشه اطلاع‌رسانی می‌شود را در اختیار زائران و مجاوران قرار دهیم.

علوی مقدم عنوان کرد: همکاران ما آمادگی دارند در 15 پایگاه مستقر جوابگوی نیاز شهروندان و زائران عزیز که شامل درخواست شکایات، اشیاء گمشده و پیشنهادت است، باشند.

وی یادآور شد: طرحی در سال گذشته به نام تاکسی زائر داشتیم که امسال هم 100 دستگاه با همین عنوان در مبادی اطراف حرم خدمت می‌کنند.
منبع: فارس
برچسب ها: تاکسی ، مشهد
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
تاکسیهای فرودگاه مشهدمتاسفانه تعدادشان کم است وما وقتی تاکسی نیست مجبوریم سوار شخصی شویم لطفا مسوولآن رسیدگی کنند.باتشکر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار