کد خبر: ۲۰۰۷۴۲
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۲ 21 March 2016
همرمان با دومین روز از آغاز فصل بهار بارش برف محورهای کوهستانی گیلان را سفیدپوش کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، محمود ایرانپرست، مدیر راهداری راه و شهرسازی گیلان امروز(۲ فروردین) در جمع خبرنگاران با اشاره به عملیات راهداری در جاده های استان با توجه به بارش باران درسراسر استان اظهار کرد: سامانه بارشی از روز گذشته وارد استان شده و بارش باران و برف را موجب شده است.

 

وی با بیان اینکه  محورهای کوهستانی استان با بارش برف سفیدپوش شده است گفت: بیشترین بارش برف در محور اسالم و خلخال گزارش شده که حدود ۱۵ سانتی متر است.

 

ایرانپرست ادامه داد: ۱۰ سانتی متر برف نیز در محور سیاهکل به دیلمان و ارتفاعات املش بر زمین نشسته و ارتفاعات رودبار نیز در خد سفیدپوش شدن است.

 

وی با بیان اینکه ماسوله که در صدر مقصد مسافران نوروزی است با بارش برف جلوه زیبای به خود گرفته است افزود:  شهرک تاریخی ماسوله نیز با حدود ۵ سانتی متر برف پذیرای گردشگران است.

 

مدیر راهداری راه و شهرسازی گیلان اذعان کرد: با تلاش راهداران با وجود بارش برف تمام جاده ها باز و تردد در آنها روان است.

 

وی تاکید کرد: با توجه به سامانه بارشی که وارد استان شده و کاهش دما را به همراه داشته است تمامی مسافران مجهز به تجهیزات زمستانی سفر کنند.

 

وی با بیان اینکه هم اکنون با بارش پراکنده برف در رضوانشهر مواجهیم تصریح کرد: در تالش، صومعه سرا، شفت، انزلی صبح امروز بارش شدید باران را داشتیم که با گذشت زمان کاهش یافته است.

 

ایرانپرست افزود: مرکز مدیریت راه های اداره کل راه و شهرسازی گیلان۲۴ ساعته آماده جوابگویی به سوالات در خصوص وضعیت جاده های استان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار