فرماندار شهرستان گیلانغرب گفت: طی چند روز گذشته بطور میانگین روزانه دوهزار نفر از هموطنان از نقاط گردشگری شهرستان گیلانغرب دیدن کرده‌اند.
کد خبر: ۲۰۰۸۴۱
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۲ 21 March 2016
فرماندار شهرستان گیلانغرب گفت: طی چند روز گذشته بطور میانگین روزانه دوهزار نفر از هموطنان از نقاط گردشگری شهرستان گیلانغرب دیدن کرده‌اند.
 
به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی هنری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، کرم محمدی در حاشیه بازدید از پایگاه‌های امداد نوروزی شهرستان گیلانغرب، با ابراز خرسندی از امکانات ایجاد شده و نحوه پذیرایی و هدایت مهمانان نوروزی و کاروانهای راهیان نور در مبادی ورودی شهرستان بر ضرورت تلاش هرچه بیشتر برای خدمات دهی بهتر به گردشگران نوروزی تاکید کرد.
 
وی افزود: باید با ایجاد تسهیلات مناسب برای میهمانان و گردشگران نوروزی، شرایطی را فراهم آورد که آنها با خاطره‌ای خوش این شهرستان را ترک کنند.
 
فرماندار شهرستان گیلانغرب تصریح کرد: مکان‌های اسکان، امکانات و تجهیزات رفاهی مناسب نیز در گیلانغرب امسال افزایش یافته است.
 
محمدی گفت: چهار آموزشگاه با بیش از 30 کلاس درس مجهز به امکانات مناسب تجهیز و پیش بینی شده تا هیچ گونه مشکلی در راستای اسکان مهمانان و کاروانهای راهیان نور ایجاد نشود و در این راستا امکانات مهمانسراهای اداری نیز تجهیز و آماده شده‌اند.
 
محمدی از افزایش سیاه چادرهای درنظر گرفته شده به 15 تخته سیاه چادر محلی به منظور ایجاد نمایشگاه صنایع دستی و پخت و پز غذاها و نان و شرینی جات محلی خبر داد.
 
وی تاکید کرد: پایگاه‌های هلال احمر، اورژانس و شهرداری به‌منظور راهنمایی، هدایت و امدادرسانی به مهمانان در ورودی شهر گیلانغرب مستقر شده‌اند.
 
فرماندار شهرستان گیلانغرب افزود: طی چند روز گذشته بطور میانگین روزانه دوهزار نفر از هموطنان از نقاط گردشگری شهرستان گیلانغرب دیدن کرده‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار