مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: در قالب اجرای طرح آرامش بهاری در امامزاده‌های استان اردبیل در تعطیلات نوروزی بیش از 60 هزار نفر زائر در 10 روز گذشته از امامزاده‌اه و بقاع متبرکه شاخص استان اردبیل بازدید کردند.
کد خبر: ۲۰۲۳۲۲
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵ 26 March 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، حجت‌الاسلام اکبر قیامی صبح امروز در جریان بازدید از روند اجرای طرح آرامش بهاری در اردبیل اظهار کرد این طرح که از اواخر سال گذشته در بیش از 21 امامزاده استان اردبیل آغاز شده همچنان ادامه دارد و علاوه بر امامزاده‌ها در مکان‌های مذهبی و سقاخانه حضرت ابوالفضل عباس (ع) استان اردبیل این طرح معنوی همراه با برنامه‌های متعدد اجرا می‌شود.

وی به ثبت دو وقف جدید در کنار برگزاری این طرح در اردبیل اشاره کرد و گفت: واقف خیراندیشی در اردبیل یک واحد مسکونی را به همراه دو باب مغازه به ارزش بیش از 800 میلیون تومان به اوقاف و امور خیریه وقف کردند که مساحت واحد مسکونی و مغازه بیش از 300 متر مربع است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل ادامه داد: یک خانم خلخالی نیز به ارزش 100 میلیون تومان یک منزلی را وقت کردند که هدف آنها از انجام این کار خداپسندانه ساری و جاری شدن امر وقف با نیت انجام فعالیت‌های قرآنی، ترویج معارف قرآن کریم، نشر مبانی اسلامی، مدیریت اموال پس از مرگ و زنده نگه داشتن نام خود در طول تاریخ است.

قیامی با بیان اینکه در سال جدید رویکرد اداره کل وقف استقبال از وقف‌های متنوع با نیت واقفان و افراد خیراندیش است افزود: امیدواریم در کنار طرح‌ها و برنامه‌های مناسبتی مختلف بتوانیم در ثبت وقف‌های جدید نیز موفق عمل کنیم.

بازدید امام جمعه موقت اردبیل از اجرای طرح آرامش بهاری

به گزارش فارس امام جمعه موقت اردبیل نیز با حضور در بقعه متبرکه امامزاده سید صدرالدین اردبیل از مراحل اجرایی طرح نوروزی آرامش بهاری روند بازسازی این امامزاده و برپایی غرفه‌های خیمه معرفت، عرضه کتاب و محصولات فرهنگی، مشاوره و پاسخگویی به شبهات دینی و مسائل شرعی، آموزش، حفظ و روخوانی قرآن کریم، فضای معنوی کودکان و نوجوانان، فضای مجازی و نمایشگاه عفاف و حجاب بازدید کرد و از همت اوقاف و امور خیریه در برپایی این برنامه‌های معنوی قدردانی کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار