کد خبر: ۲۰۳۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۹ 29 March 2016
تابناک گیلان: معاون سرمایه‌گذاری رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری با بیان اینکه رونق گردشگری گیلان در تحول اقتصادی این استان نقش مهمی دارد، گفت: رشت نیازمند احداث هتل‌های چهار و پنج ستاره برای ماندگاری بیشتر گردشگران است.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سعید شیرکوند عصر امروز در جریان بازدید از مراکز گردشگری گیلان رونق صنعت گردشگری را موجب اشتغال و درآمدزایی و بهبود وضعیت اقتصادی دانست.

وی با بیان اینکه دولت همواره بر رونق گردشگری توجه دارد و از آن حمایت می‌کند، افزود: گردشگری باید به عنوان یک صنعت در کشور فرهنگ‌سازی شود.

معاون سرمایه‌گذاری رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، سفر را جزئی از زندگی انسان‌ها دانست و تصریح کرد: سفر موجب تحول اقتصادی نمی‌شود اما گردشگری نقش مهمی در این زمینه دارد.

وی درباره وضعیت بودجه عمرانی سازمان میراث فرهنگی در سال گذشته، گفت: بودجه عمرانی این سازمان در سال 94 کمتر از 25 درصد محقق شد که بیشتر از بسیاری از دستگاه‌های اجرایی بوده است.

شیرکوند توجه دولت به مقوله گردشگری را مهم دانست و یادآور شد: گیلان سه مقوله میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و جاذبه‌های گردشگری را به صورت ممتاز دارد و با استان‌های بزرگ و پردرآمد مانند همجوار است.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت گردشگری گیلان با ایجاد زیرساخت‌های لازم برای رونق این صنعت بهره‌مند شد، تصریح کرد: رونق گردشگری گیلان در تحول اقتصادی این استان نقش مهمی دارد.

این مسئول با اشاره به اینکه امسال سرمایه‌گذاری باید برای مرمت و احیای بناهای تاریخی، بازارچه‌های صنایع‌دستی و ساخت هتل‌ها و... باشد، خاطرنشان کرد: رشت نیازمند احداث هتل‌های چهار و پنج ستاره است.

معاون سرمایه‌گذاری رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، احداث مجتمع‌های تفریحی برای ماندگاری بیشتر گردشگران در رشت را مورد تأکید قرار داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار