مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران از تجلیل از بانوان نمونه استان در همه حوزه ها به مناسبت زادروز حضرت فاطمه (س) خبرداد و گفت: بانوان نجات یافته از اعتیاد نیز در فهرست تجلیل شوندگان قرار دارند.
کد خبر: ۲۰۳۵۴۴
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰ 29 March 2016

به گزارش تابناک مازندران، مریم جمشیدی با تشریح برنامه های بزرگداشت هفته مقام زن و روز مادر، افزود: برای نخستین بار از بانوان نجات یافته از اعتیاد نیز به عنوان بانوان نمونه تجلیل خواهد شد.


مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران یادآور شد: از آنجا که گرامیداشت هفته مقام زن و روز مادر با ایام تعطیلات نوروز همراه شد، لذا بیشتر برنامه ها بعد از تعطیلات برگزار می شود که از جمله این برنامه ها می توان به آیین تجلیل از بانوان برتر استان با حضور استاندار اشاره کرد.


وی ادامه داد: بانوان نمونه و برتر در حوزه های مختلف بانوان خانه دار، ورزشکار، دهیار، کشاورز، بسیجی، هنرمند، نجات یافته از اعتیاد، کارمند، بازنشسته، خیر، معلم، دانشجو، استاد، طلبه، سازمان مردم نهاد، مشاور فرماندار، خانواده شهید، ایثارگر، مربی مرکز توانبخشی و مددکار ندامتگاه در روز 22 فروردین تجلیل خواهند شد.


مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری برگزاری جشنواره اسوه های صبر و مقاومت و نشست بانوان همکار در استانداری با استاندار در تاریخ 18 فروردین و جشنواره زوج های خوشبخت در سه روز متوالی در شهرهای مختلف استان را از دیگر برنامه های این اداره کل در هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر عنوان کرد.


جمشیدی همچنین از برپایی نمایشگاه تخصصی بانوان به مدت سه روز از 24 تا 26 فروردین خبر داد و اظهار داشت: در این نمایشگاه آثار و هنرهای تخصصی بانوان در معرض دید علاقه مندان قرار خواهد گرفت.


به گفته وی، دیدار بانوان با نماینده ولی فقیه دراستان و بازدید از بند نسوان قائمشهر از دیگر برنامه های قابل اجرا در این هفته خواهد بود.


وی با بیان اینکه چهار هزار و 250برنامه در شهرستان های مختلف استان در هفته گرامیداشت مقام زن و روز مادر اجرا خواهد شد، گفت: دو هزار و 755 برنامه با همکاری دستگاه های اجرایی و بقیه با همکاری فرمانداری ها برگزار می شود.


سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، در تقویم کشور هفته بزرگ داشت مقام زن و روز مادر نامگذاری شده است که در سال 95 دو بار هفته زن و مقام مادر یکی در هفته دوم فروردین و دیگری در نیمه دوم اسفند خواهیم داشت.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار