علاقه‌مندان با ورود به پیست، بیمه ورزشی خواهند شد و می‌توانند با خاطری آسوده، توانایی‌های‌شان را نیز به نمایش بگذارند.
کد خبر: ۲۰۳۹۰۶
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶ 30 March 2016
ابراهیم جوانمردی رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان خوزستان در مصاحبه با خبرنگارما ضمن تبریک سال نو و آرزوی شادکامی برای مردم کشورمان با دعوتی خاص از علاقه مندان به رشته های موتورسواری و اتومبیلرانی خواست تا برای جلوگیری از حوادث احتمالی زیر نظر این هیئت ادامه فعالیت نمایند.

وی اظهارکرد: گاهاً مشاهده می‌شود برخی افراد در سطح شهر و معابر عمومی دست به انجام حرکات نمایشی پرخطر می‌زنند که اساساً در ورزش کشور جایگاهی ندارد و باعث برهم زدن نظم عمومی و سلب آسایش مردم می‌شود و آسیب‌های اجتماعی را هم به دنبال دارد، بر این اساس هیات استان از این افراد دعوت می‌کند تا در مکانی ایمن و تحت نظر هیات به تخلیه هیجانات خود بپردازند.

همچنین حسین عباسی دبیر این هیئت گفت: امیدواریم سال نو برای مردم کشورمان سرشار از موفقیت باشد و ما بتوانیم در سال جدید نسبت به گذشته بیشتر به علاقه مندان این رشته ها خدمت کنیم.

وی در تکمیل گفته های رئیس هیئت افزود: بر این اساس هر شب از ساعت ۲۱ تا یک بامداد در پیست مجموعه ورزشی غدیر اهواز پذیرای علاقه‌مندان هستیم و آن‌ها می‌توانند در رشته‌های دریفت، اسلالوم و ریس زیر نظر قهرمانان و ورزشکاران هیات به تمرین بپردازند.

عباسی در پایان عنوان کرد: علاقه‌مندان با ورود به پیست، بیمه ورزشی خواهند شد و می‌توانند با خاطری آسوده، توانایی‌های‌شان را نیز به نمایش بگذارند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار