دو تن از اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه از ادامه داشتن موضوع استیضاح شهردار کرمانشاه خبر دادند.
کد خبر: ۲۰۳۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹ 30 March 2016
دو تن از اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه از ادامه داشتن موضوع استیضاح شهردار کرمانشاه خبر دادند.

سید حجت‌الله موسوی‌اجاق امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: شهردار کرمانشاه یک فرد تحمیلی است و از نظر من عزل شده است و استیضاح وی را ادامه می‌دهیم.

عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه خاطرنشان کرد: وقتی کسی با علم و اطلاع وارد یک عرصه‌ای می‌شود باید در آن با آگاهی و قاطعیت قدم بردارد.

یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه نیز به خبرنگار فارس گفت: موضوع استیضاح شهردار کرمانشاه مجدد برگزار می‌شود و البته فشارهایی نیز وارد می‌شود.

سید احسان احسانی با بیان اینکه ممکن است تلاش‌هایی برای منصرف کردن 10 نفر استیضاح‌کننده صورت بگیرد، متذکر شد: باید طرح سئوال در نخستین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرمانشاه در سال‌جاری انجام و سایر مراحل طی شود.

شهردار کرمانشاه روزهای پایانی سال 94 در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر استیضاح و با 10 رای موافق عزل شد و مراسم معارفه سرپرست جدید شهرداری نیز با حضور رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه برگزار شد و اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه عزل‌ و نصب‌های خارج از چارچوب، عدم تحقق وعده‌ها،‌ عدم استفاده از نظرات افراد صاحب‌نظر و بی‌ثباتی در اوضاع مدیریتی شهرداری کرمانشاه را دلیل استیضاح شهردار سابق کرمانشاه اعلام کردند.

به گزارش فارس، مشروعیت شهردار تنها از طریق رای اعضای شورای اسلامی شهر و عدم مشروعیت این مسئول نیز از همین طریق مسجل می‌شود که شورای حل اختلاف شوراهای اسلامی استان کرمانشاه رای به خارج شدن استیضاح از دستور کار به‌دلیل عدم اطلاع کتبی به وی داد و استیضاح‌کنندگان مجددا تصمیم بر طی این روند گرفتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار