مراسم جشن بزرگ میلاد بانوی دوعالم در مجموعه شهرداری کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۲۰۴۱۸۶
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷ 31 March 2016
مراسم جشن بزرگ میلاد بانوی دوعالم در مجموعه شهرداری کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی هنری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، دکتر عبدالرضا شعبانی در این مراسم که با حضور پرشور بانوان شاغل در مجموعه شهرداری کرمانشاه و خانواده آنها برگزار شد، اظهارکرد: همه هستی انسان مدیون شخصیتی بی‌بدیل به نام مادر است و هرچقدر جایگاه مادر را تکریم کنیم، بازهم کم است.

وی ادامه داد: در این ایام تعطیلات نوروز 95 مجموعه شهرداری کرمانشاه در حوزه معاونت فرهنگی برنامه‌های خوبی برای شهروندان و گردشگران و میهمانان نوروزی انجام داده که تمامی این موارد حاصل تعامل و همراهی شهرداری با شورای اسلامی شهر است.

شعبانی تصریح کرد: هر برنامه‌ای که در شهر کرمانشاه و توسط شهرداری بخواهد انجام گیرد باید مصوبه شورای اسلامی شهر را به همراه داشته باشد که خوشبختانه در این خصوص تعامل و همراهی خوبی میان شهرداری و شورا حاکم است.

شهردار کرمانشاه گفت: امسال شعار شهرداری کرمانشاه، جهش در اجرای پروژه های عمرانی است و در این راستا توجه به مناطق و محلات حاشیه‌ای و محروم شهر را در اولویت قرار داده‌ایم.

وی تاکید کرد: مجموعه پرسنل خدوم شهرداری کرمانشاه شبانه روز در حال تلاش و خدمت رسانی به مردم هستند که بحمداله در این ایام تعطیلات نوروز همه شاهدند که چه فضای بانشاط و شادابی در شهر حاکم شده است.

شعبانی تصریح کرد: شادی، رضایت و نشاط شهروندان بهترین ارمغان و دستاورد برای مجموعه شهرداری کرمانشاه است.

همچنین در ادامه این مراسم جشن، سالار احمدزاده، سخنگوی شورای اسلامی شهر کرمانشاه در سخنانی اظهارکرد: شهرداری کرمانشاه در اجرای برنامه های فرهنگی سنگ تمام گذاشته است.

وی ادامه داد: شهرداری کرمانشاه با همکاری شورای شهر در این ایام نوروز 95 خدماتی ماندگار را ارائه داده که بسیار اثربخش بوده است.

احمدزاده تصریح کرد: شهرداری کرمانشاه به پشتوانه مصوبات شورای اسلامی شهر است که توانسته چنین با اقتدار و توانمندی به مردم خدمات دهی کند.

گفتنی است: در ادامه این مراسم جشن، از بانوان شاغل در مجموعه شهرداری کرمانشاه و فرزندان آنها با اهدای هدایایی تجلیل به عمل آمد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار