جوادآقازاده گفت:
برای تجهیز بیمارستانهای استان 8 دستگاه سی تی اسکن ،4 دستگاه m.r.iو 1 دستگاه آن ژیو برای بیمارستان تخصصی قلب ارومیه خریداری و در مرحله نصب و راه اندازی می باشد .
کد خبر: ۲۰۴۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳ 31 March 2016
مصاحبه اختصاصی سایت خبری و تحلیلی تابناک آذربایجان غربی با سرپرست مرکز علمی-کاربردی دانشگاه صنعتی ارومیه

 اختصاص 140 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت و تجهیز و توسعه بیمارستانهای استان   

 
 
 
   

به گزارش اروم نیوز ،رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در بازید از طرح عمرانی بیمارستان شهید بهشتی چالدران در گفتگو با نوای چالدران گفت :در قالب طرح تحول نظام سلامت در استان آذربایجان غربی طرحهای مختلفی در بخش درمان انجام می گیرد.

 جواد آقازاده افزود: امسال از این طرحها بیمارستان های بوکان ، تکاب وخوی به بهره برداری خواهند رسید و عملیات اجرائی بیمارستانهای شهرستانهای میاندواب و نقده آغاز خواهند شد.

وی خاطر نشان کرد : بیمارستان 600 تختخوابی شهرستان ارومیه به 1 هزار تخت افزایش خواهد یافت و در حال حاضر در تمامی شهرستانهای استان کلنیک های تخصصی ،بلوکهای بخش زنان و زایمان در دست اجرا می باشد .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گفت : تمامی کلینیک های تخصصی تا پایان آذرماه سالجاری و بلوکهای زنان و زایمان تا 2 ماه آینده به اتمام خواهند رسید .

وی تصریح کرد: همچنین در شهرستان ارومیه کلینیک تخصصی عمار با مجهز شدن به سیستم هوشمند به بهره برداری خواهد رسید و مشکل بخش زنان و زایمان بیمارستان کوثر نیز در شهرستان ارومیه در سالجاری مرتفع خواهد شد.

جواد آقازاده همچنین افزود:  برای تجهیز بیمارستانهای استان 8 دستگاه سی تی اسکن ،4 دستگاه m.r.iو 1 دستگاه آن ژیو برای بیمارستان تخصصی قلب ارومیه خریداری و در مرحله نصب و راه اندازی می باشد که برای اجرای این طرحها در مجموع 140 میلیارد تومان اعتبار هزینه شد است .

در ادامه سفر رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان به شهرستان چالدران  با فرماندار چالدران دیدار کرد و مسائل و مشکلات مراکز درمانی این شهرستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

فرماندار شهرستان چالدران در این جلسه از اجرای سه طرح درمانی در بیمارستان شهید بهشتی چالدران خبر داد و گفت:این طرح ها شامل احداث درمانگاه تخصصی ،تکمیل ساختمان اورژانس بیمارستان و ساخت بلوک زایمانی می باشد.

کریم حسین زاده با اعلام اینکه برای اجرای این طرح ها افزون بر6میلیارد تومان اعتبار هزینه می شود افزود:بلوک زایمانی بیمارستان تا پایان فروردین ماه و ساختمان اورژانس و کلینیک تخصصی تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

 

 

 

 



مصاحبه اختصاصی سایت خبری و تحلیلی تابناک آذربایجان غربی با سرپرست مرکز علمی-کاربردی دانشگاه صنعتی ارومیه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار