رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام از استقرار 45 تیم گشت خودرویی محسوس و نامحسوس در جاده های منتهی به مقاصد گردشگری این استان و نظارت بر تردد خودروها در روز انس با طبیعت خبر داد.
کد خبر: ۲۰۴۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰ 01 April 2016

رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام از استقرار 45 تیم گشت خودرویی محسوس و نامحسوس در جاده های منتهی به مقاصد گردشگری این استان و نظارت بر تردد خودروها در روز انس با طبیعت خبر داد.


به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ محسن ناصری اظهار کرد: این گشت های ثابت و سیار در عموم جاده های استان به ویژه جاده هایی که مسیر عمده گردشگران در روز انس با طبیعت است، مستقر هستند.
وی افزود: بیشترین حجم ترددهای جاده ایی را در این روز براساس سوابق سنوات گذشته برای جاده ایلام - دره شهر با توجه به وجود مناطق طبیعی سرسبز و زیبای این منطقه و آثار طبیعی و تاریخی پیش بینی می کنیم.
سرهنگ ناصری تاکید کرد: البته دیگر مناطق طبیعی استان از جمله مسیر کوشک، سیروان و تخت خان و صالح آباد نیز از مقاصد اصلی گردشگران روز طبیعت بشمار می روند و تراکم تردد خودروها در این مسیرها امروز بیش از دیگر جاده ها است.
وی یادآور شد: سبقت و سرعت عبر مجاز و انحراف به چپ از جمله خطوط قرمز پلیس است و با رانندگانی که مرتکب این تخلفات حادثه ساز شوند براساس قانون برخورد می شود.
وی با بیان اینکه از عموم رانندگان درخواست داریم از انجام تخلف سبقت از سمت راست بشدت پرهیز کنند، گفت: این نوع سبقت علاوه بر اینکه موجب نادیده گرفتن حقوق دیگران می شود باعث ایجاد گره ترافیکی و تاخیر در تردد سایر خودروها است.
رئیس پلیس راه انتظامی ایلام اضافه کرد: به رانندگان وسایل نقلیه توصیه می کنیم همچون همیشه با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، با صبر و حوصله در جاده ها تردد کرده و از انجام تخلفات حادثه ساز خودداری کنند.
وی با بیان اینکه براساس پیش بینی هواشناسی احتمال بارش باران در مناطق مختلف این استان در روز جاری وجود دارد، افزود: رانندگی با سرعت مجاز و توجه به توصیه ها و هشدارهای پلیس باید به دقت از سوی رانندگان وسایل نقلیه برای جلوگیری از بروز حوادث ناگوار جاده ایی رعایت شود.
سرهنگ ناصری در خصوص آخرین وضعیت راه های این استان در روز انس با طبیعت گفت: هم اکنون شاهد ترافیک روان در بیشتر جاده های ارتباطی اصلی و فرعی استان هستیم و مشکل خاصی در ترددها وجود ندارد.
وی پیش بینی کرد از ساعتی دیگر بار ترافیکی جاده های ارتباطی استان به ویژه جاده های منتهی به مقاصد گردشگری و طبیعی افزایش یابد لذا به رانندگان توصیه کرد ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از عجله و شتاب در رانندگی خودداری کنند./ف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار