امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه اقتدار جامعه با اقتصاد مقاومتی شکوفا می‌شود، گفت: اجرای اقتصاد مقاومتی نیازمند اقدام و عمل است و فقط به بنر زدن و شعار دادن خلاصه نشود.
کد خبر: ۲۰۴۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶ 01 April 2016

به گزارش تابناک مازندران، حجت‌الاسلام یوسف یوسف‌پور در خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان مازندران اظهار کرد: رعایت حق‌الناس از واجبات و یکی از موارد بسیار مهم است که همه بشر حتی شهدا باید نسبت به آن توجه کنند.

وی با بیان اینکه هر فرد باید مشکلات جامعه، مردم و مظلومان را ببیند، افزود: جامعه ما نیازمند جامعه‌ای شیعی، علوی و فاطمی است و با کینه، دشمنی و نگاه حزبی نمی‌شود جامعه‌ای با آرامش داشت.

امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه با دعوا و درگیری‌ها جامعه به آرامش فکری و روحی نمی‌رسد، ادامه داد: توجه به مظلومان باید مورد توجه همه مردم و مسئولان قرار گیرد تا همه آرامش و آسایش داشته باشند.

یوسف‌پور با تاکید بر اینکه همه مردم و مسئولان باید منافع ملی را حفظ کنند، تصریح کرد: منافع ملی مهم‌تر از منافع حزبی و شخصی است و در درجه نخست باید به حفظ نظام و منافع ملی فکر کنیم.

وی با اشاره به سالگرد 12 فروردین سال 58 و رأی مردم به جمهوری اسلامی افزود: جمهوری اسلامی نخستین دستاورد انقلاب اسلامی بود و همه مردم و مسئولان باید امانتدار انقلاب و نعمت الهی باشند و برای حفظ و تداوم آن تلاش کنند.

امام جمعه موقت ساری جمهوری اسلامی را نعمت الهی دانست و گفت: دنیای استکبار اسلام را مرده به‌حساب آورده بود و فکر می‌کردند دین از سیاست جدا است و خیلی‌ها این تحریف را باور کرده بودند اما امام خمینی (ره) با حمایت مردم خط بطلانی بر تفکر غلط استکبار کشیدند.

یوسف‌پور در ادامه با اشاره به 13 فروردین و روز طبیعت اظهار کرد: طبیعت با تمام وجود در حال خدمت‌رسانی به بشر است و مردم نیز باید دین خود را نسبت به آنها ادا کنند.

وی با بیان اینکه از نظر اسلام حق نداریم حتی یک برگ درخت را بی‌مورد از بین ببریم، افزود: در روز طبیعت باید جلوی خرافات گرفته و سبزه‌ها نباید در خیابان‌ها رها شود و دور ریختن نعمت خداوندی در کف خیابان ناسپاسی به نعمت الهی است.

امام جمعه موقت ساری اقتصاد مقاومتی را درون‌زا دانست و گفت: تمامی استعدادهای درونی جامعه با اقتصاد مقاومتی شکوفا می‌شود و قوای سه‌گانه نسبت به شعار سال مقام معظم رهبری توجه ویژه کنند.

یوسف‌پور با بیان اینکه اقتدار جامعه با اقتصاد مقاومتی شکوفا می‌شود و مقام معظم رهبری بارها بر این مسئله تاکید کردند، اضافه کرد: اجرای اقتصاد مقاومتی نیازمند اقدام و عمل است و فقط به بنر زدن و شعار دادن خلاصه نشود.

وی با تأکید بر اینکه دولت باید نگاه ویژه‌ای به اقتصاد مقاومتی داشته باشد و سیاست‌های خود را در این زمینه برنامه‌ریزی کند، گفت: تلاش فراوانی از سوی ستاد نوروزی استان مازندران انجام شد و شاهد کاهش تلفات جاده‌ای و افزایش خدمت‌رسانی به مسافران بودیم که جای قدردانی دارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار