مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان کرمانشاه از جابجایی ۲۶۰ هزار مسافر از ابتدای طرح نوروزی ۹۵ در استان خبر داد.
کد خبر: ۲۰۵۸۳۵
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳ 03 April 2016
مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان کرمانشاه از جابجایی ۲۶۰ هزار مسافر از ابتدای طرح نوروزی ۹۵ در استان خبر داد.

بهمن خسروانی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: اجرای طرح نوروزی اداره کل حمل و نقل و پایانه ها در استان کرمانشاه همزمان با سراسر كشور از ۲۵ اسفند ماه ۹۴ آغاز و تا نيمه فروردين سال جاری ادامه خواهد يافت.

وی افزود: گفتنی است كه تا كنون حدود ۲۶۰ هزار مسافر در قالب ۲۱ هزار و ۹۹ سفر در سطح استان جابجا شده اند.

خسروانی گفت: از شمار مسافرين جابجا شده در استان بيشترين جابجايی توسط مينی بوس صورت گرفته و به ترتيب اتوبوس و سواری جايگاه دوم و سوم را داشته اند.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان کرمانشاه همچنين اظهار داشت: پرترددترين محور طی اين ايام تا كنون محور بيستون – كرمانشاه اعلام شده است.

خسروانی گفت: ستاد نوروزی اداره کل حمل و نقل و پایانه های كرمانشاه در سراسر ايام اجرای طرح، همه روزه پاسخگوی خدمات رسانی به مسافرين استان بوده است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان کرمانشاه  افزود: در اين ایام سعی شد در اسرع وقت به شکایات مردمی كه از طريق سامانه های پيام كوتاه ۳۰۰۰۱۴۳ و ۳۰۰۰۱۶۴۴۵۵ يا شكايات مستقيم مسافرين بامراجعه به ستاد نوروزی يا نمايندگی های اين اداره كل دریافت شد رسیدگی شود.

 وی در خاتمه گفت: اميدواريم با اجرای طرح نوروزی و درنظر گرفتن تمهيدات لازم و خدمات رساني شايسته كاركنان اين مجموعه، مسافرين محترم سفريی خاطره انگيز در اين استان تجربه كرده باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار