در حالیکه محمودآباد با کمبود خودروی حمل زباله روبه‌رو است، نداشتن پلاک عقب یکی از این خودروها، سبب توقیف و به پارکینگ فرستادن آن توسط نیروی انتظامی شده است.
کد خبر: ۲۰۶۱۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴ 04 April 2016

به گزارش تابناک مازندران، معضل زباله این شهرستان سال‌هاست که فکر مسئولان شهری را به خود مشغول کرده و طی چند روز گذشته نیز گزارشی درباره کمبود خودروهای حمل زباله در همین رسانه منتشر شد.

در حالیکه محمودآباد از چنین کمبودی برخوردار است، اما یکی از خودروها به‌دلیل نداشتن پلاک عقب خودرو، توسط نیروی انتظامی شهرستان توقیف و به پارکینگ منتقل شده است.

طبق اظهارات فرهاد محمدی رئیس شورای شهر محمودآباد، این خودرو دارای پلاک عقب دست‌نویس بوده که از نظر نیروی انتظامی، به‌عنوان پلاک مخدوش و غیر قانونی محسوب می‌شود و علت مفقودی پلاک نیز قرار گرفتن آن در پارکینگ پارک ساحلی محمودآباد بوده که در یکی از شب‌ها توسط سارقان از خودرو جدا شده است.

اکنون نابسامانی‌های شهری و مشکلاتی برای شهروندان ایجاد شده که طبق اطلاعات موجود، نداشتن شهردار و کم بودن قدرت اجرایی سرپرست شهرداری یکی از مهم‌ترین دلایل این مسائل است.

در شرایط فعلی، محمودآباد با معضل زباله روبه‌رو است و شهروندان محمودآبادی نیز تاوان آزمون خطای مسئولان بومی را می‌دهند، عقب‌ماندگی و کمبود امکانات شهری وجود دارد و  در این میان، زباله همچنان در محمودآباد آن‌هم در مرکز، حاشیه رودخانه و در بوستان شهر پخش بوده و کسی احساس مسئولیت نمی‌کند.

در ایام نوروز نیز شاهد دپوی زباله در محمودآباد بودیم و امیدواریم که معضل جمع‌آوری و دفع زباله این شهرستان به‌طور اساسی حل شده تا در فصل تابستان، موضوعی به نام دپوی زباله در کنار ساحل زیبا و کوچه‌های محمودآباد نباشیم.

علاوه بر این، لازم است تا اعضای شورای شهر محمودآباد برای پیشرفت و آبادانی شهر از اختلافات درونی خود کم کنند و هر چه زودتر تصمیم جدی برای ادامه روند مدیریتی شهر اتخاذ کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار