مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد برتقویت و توسعه ورزش شهرستان بافق تاکید کرد و گفت: حمایت از رشته های فعال ورزشی این شهرستان باید در اولویت کارها قرار گیرد.
کد خبر: ۲۰۶۳۴۰
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳ 04 April 2016

به گزارش تابناک یزد،مسعود شریعتی اظهار کرد: سال گذشته با حمایت مسئولین دولتی توانستیم روند رو به رشدی در این رشته ورزشی و سایر رشته های فعال در سطح این شهرستان داشته باشیم .

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد ابراز امیدواری کرد: با افزایش این حمایتها امسال هم جوانان و نوجوانان بافقی در دیگر رشته های ورزشی موفقیتهای بیش از پیش داشته باشد.
شریعتی با بیان اینکه نبوغ و استعداد ورزشکاران این شهرستان بر هیچکس پوشیده نیست گفت: سالجاری با حضور و حمایت بخش خصوصی و توسعه فعالیتهای این بخش در ورزش شاهد رشد و پیشرفت ورزش در این شهرستان خواهیم بود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد، سال 95 را سال برنامه محوری و پویایی جوانان و عملیاتی نمودن استعدادیابی ورزش قهرمانی و توسعه نشاط و سلامت با ورزش همگانی و رویکرد حمایت از ورزش پایه نامید و بیان کرد: در سال جاری بدنبال آن هستیم که بتوانیم روند رو به رشد فرایند استعدادیابی ورزش قهرمانی را در تمامی رشته ها ادامه دهیم.
شریعتی افزود: با این اقدام برای چند سال آینده ذخایر گران و ارزشمندی از قهرمانان و نخبگان ورزشی خواهیم داشت.
در این جلسه از 6 مدال آور تیر و کمان شهرستان بافق و عوامل این تیم تجلیل شد.
شهرستان بافق دارای 36 هیات ورزشی است که از این تعداد 18 هیات فعال و مابقی غیر فعال هستند.
بافق با 40 هزار نفر جمعیت در فاصله 110 کیلومتری جنوبشرق یزد قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار