موسوی لارگانی:
تابناک: نماینده مردم فلاورجان در مجلس ‌گفت: به دنبال آن هستیم که در جریان سفر رئیس‌جمهور به اصفهان، ‌مناطق محروم استان همچون فلاورجان مورد توجه هیئت دولت قرار گیرند و مشکلات آن‌ها برطرف شود.
کد خبر: ۲۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۴ 01 February 2015
به گزارش تابناک حجت‌الاسلام ناصر موسوی لارگانی موسوی در گفت‌و‌گو با تسنیم، با اشاره به سفر رئیس‌جمهور به اصفهان، اظهار داشت: سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به اصفهان در راستای دیدارهای مردمی، روحانیان، نخبگان و ایثارگران است.

وی افزود: اعلام شده این سفر پروژه‌محور نیست، اما پروژه‌هایی که احتمالاً اعلام می‌شود، پروژه‌هایی هستند که در بودجه 94 ردیف بودجه داشته‌اند که با توجه به اینکه در کشور پروژه‌های نیمه کاره زیاد داریم، شاید سال‌ها زمان ببرد که این پروژه‌ها به پایان برسد.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: قرار است در این سفر پروژه جدیدی تعریف نشود و تنها چند پروژه ویژه مانند مصلی، ورزشگاه نقش‌جهان و پروژه‌هایی که مربوط به آب اصفهان بوده، در اولویت قرار گیرد.

موسوی تصریح کرد: بیشترین پرداختی‌عوارض به خزانه از استان اصفهان است ولی از نظر کمک کمترین کمک‌ها به اصفهان شده است.

وی افزود: درخواست می‌کنیم حضور رئیس جمهور در استان اصفهان فقط به چهارباغ وخیابان‌های حاشیه زاینده‌رود نباشد، اطراف و حتی داخل شهر اصفهان مکان‌هایی است که در محروم‌ترین استان‌ها وجود ندارد و شهرستان فلاورجان از محروم‌ترین شهرستان‌های اصفهان است بوده و نیاز به توجه ویژه به این مناطق احساس می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار