مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان اردبیل گفت: در سال جدید تلاش می‌کنیم تا همه فعالیت‌ها و خدمات ارائه شده ثبتی را به صورت الکترونیکی به هموطنانمان ارائه کنیم تا رضایتمندی بیشتر آنها فراهم آید.
کد خبر: ۲۰۸۱۰۳
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹ 07 April 2016

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شهرام دهقانی صبح امروز در نشست مسئولان ثبت اسناد و املاک استان اردبیل اظهار کرد: با هدف بهبود فرایند ارائه خدمات ثبتی در همه حوزه‌ها و عملیاتی شدن طرح ثبت املاک و صدور اسناد تک برگی خدمات این اداره کل در سال جدید با سرعت بیشتر و کیفیت مطلوب‌تر انجام می‌شود تا رضایتمندی مراجعان ارتقا یابد.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان اردبیل گفت: در سال جدید تلاش می‌کنیم تا همه فعالیت‌ها و خدمات ارائه شده ثبتی را به صورت الکترونیکی به هموطنانمان ارائه کنیم تا رضایتمندی بیشتر آنها فراهم آید.

وی ضرورت احصا و آمایش دقیق اطلاعات املاک ادارات، نهادها و دستگاه‌های اجرایی را یادآور شد و گفت: برخی دستگاه‌ها در این زمینه همکاری مناسبی را با ثبت ندارند اما امیدواریم با مستندسازی و سنددار کردن این املاک زمینه برای سوءاستفاده‌های احتمالی کاهش پیدا کند.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان اردبیل با یادآوری اینکه نباید فرصتی را فراهم کرد تا عده‌ای سودجو به دنبال تعرض به اراضی و املاک ملی و دولتی باشند، یادآور شد: قطعا تثبیت مالکیت در قالب سیستم کاداستر که در سال‌های اخیر راه‌اندازی شده است قطعا با ثبت اطلاعات دقیق می‌توان جلوی برخی سوءاستفاده‌های احتمالی را گرفت.

ستاری با یادآوری اینکه باید در آگاه‌سازی مردم در کنار اقدامات مراقبتی از املاک و اراضی ملی اقدامات و برخی فضاسازی‌های مناسب فرهنگی انجام شود، تصریح کرد: برای مبارزه با افت زمین‌خواری و معاملات غیرقانونی باید دستگاه‌های ناظر و مجری قانون خودشان بستری را فراهم کنند تا کمتر آسیب‌ها و برخی دغدغه‌ها را در این حوزه شاهد باشیم.

وی افزود: با سرعت‌بخشی به ارائه خدمات الکترونیکی در حوزه ثبت و همچنین جلوگیری از برخی معامله‌های غیرقانونی در دفاتر ثبت و مشاوران املاک باید بستری را فراهم کرد تا جلوی برخی اقدامات غیرقانونی در این حوزه گرفته شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار