محمدتقی سالخورده مدافع حرم نکایی و حسین بواص از رزمندگان مدافع حرم و اهل چالوس در سوریه به شهادت رسیدند.
کد خبر: ۲۰۹۷۸۷
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹ 10 April 2016
به گزارش تابناک مازندران، مدافعان حرم محمدتقی سالخورده و حسین بواص در دفاع از حرم‌های مطهر و تأمین امنیت کشورمان شامگاه شنبه در ادامه درگیری گروه‌های تروریستی و تکفیری در منطقه حلب سوریه به شهادت رسید.

در ادامه درگیری گروه‌های تروریستی و تکفیری داعش با مدافعان حرم حضرت زینب (س) شامگاه شنبه (محمدتقی سالخورده) دومین رزمنده مدافع حرم نکایی در منطقه حلب سوریه به درجه رفیع شهادت نائل شد.

سرهنگ سید ابراهیم شریفی فرمانده سپاه نکا با اشاره به شهادت دومین مدافع حرم نکایی در سوریه اظهار داشت: محمدتقی سالخورده از پاسداران لشگر ۲۵ کربلا که در دومین اعزام خود هفته گذشته به منطقه حلب سوریه انجام‌شده بود، در سن ۲۹ سالگی درنبرد با تروریست‌های تکفیری به‌عنوان دومین مدافع حرم از شهرستان نکا به شهادت رسید.

فرمانده سپاه ناحیه نکا افزود: پیکر شهید سالخورده عصر دوشنبه مورد استقبال مردم قرار می‌گیرد و همچنین مراسم وداع با این شهید مدافع حرم هم پس از نماز مغرب و عشاء در مصلا امام خمینی شهرستان نکا برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه نکا گفت: مراسم تشییع این شهید دلاور صبح سه‌شنبه، بیست و چهارم فروردین‌ماه سال جاری از روبروی سپاه ناحیه شهرستان آغاز و پیکر پاک این شهید پس از تشییع در آرامگاه ابدی‌اش آرام خواهد گرفت.

گفتنی است، شهید سالخورده متولد ۱۳۶۶ و اهل روستای شهاب دین شهرستان نکا است که از وی زینب دوساله‌ای به یادگار مانده است.

شایان‌ذکر است پیش‌ازاین شهید عبدالرحیم فیروزآبادی هم به‌عنوان اولین مدافع حرم شهرستان نکا درنبرد با گروه‌های تروریستی و تکفیری در منطقه حلب سوریه به شهادت رسیده بود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار