معاون عمرانی استاندار لرستان:
محمد اصلانی معاون عمرانی استاندار لرستان گفت: نزدیک به ۲ هزار واحد مسکن مهر فاقد متقاضی استان طبق قوانین جدید به خوابگاه‌ دانشجویی تبدیل و به دانشگاه‌های لرستان تحویل داده می‌شود.
کد خبر: ۲۱۰۶۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۸ 11 April 2016

واحدهای مسکن مهر بدون متقاضی لرستان تعیین تکلیف می شوند

به گزارش تابناک لرستان ،محمد اصلانی معاون عمرانی استاندار لرستان گفت: نزدیک به ۲ هزار واحد مسکن مهر فاقد متقاضی استان طبق قوانین جدید به خوابگاه‌ دانشجویی تبدیل و به دانشگاه‌های لرستان تحویل داده می‌شود.

وی که در جلسه شورای مسکن لرستان سخن می گفت با اشاره به ضعف برخی پیمانکاران ضعیف مسکن مهر این استان عنوان کرد: در جلسه شورای مسکن مصوب شد که با 10 شرکت معتبر و توانمند برای جایگزینی پیمانکاران همکاری انجام شود تا به تعهدات خود عمل کنیم.

اصلانی تصریح کرد: تعدادی از ساکنان واحدهای مسکن مهر لرستان نسبت به ارائه خدمات شهری گله‌مند بودند که امروز شهرداران مناطق مکلف شدند نسبت به انتقال زباله‌های سایت‌های مسکن مهر قابل بهره‌برداری اقدام و سازمان اتوبوسرانی نیز نسبت به ارائه خدمات اقدام کند.

وی با تصریح اینکه همچین ‌بنا شد برای سایت‌های مسکن مهر تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان از قبیل دانشگاه علوم پزشکی برای تأمین خدمات بهداشتی درمانی، نیروی انتظامی برای تأمین کلانتری و اداره کل ورزش و جوانان و نوسازی مدارس برای تأمین مراکز آموزشی و ورزشی نسبت به تأمین فضاهای مربوطه اقدام کنند، خاطر نشان کرد: یک‌سوم از اعتبارت این طرح‌ها از طریق منابع ملی، یک‌سوم توسط استانداری و منابع استانی و یک‌سوم از طریق کمک‌های سازمان ملی زمین و مسکن تأمین شود.

اصلانی در ‌ارتباط با تعدادی از واحدهای مسکن مهری که فاقد متقاضی بودند، یادآوری کرد: نزدیک به 2 هزار واحد در جلسه سال 94 فاقد متقاضی بودند که بنا شد طبق قوانین جدید «بند ج» آنها را حذف کنند و در این صورت تعدادی از آن‌ها به خوابگاه‌ها و دانشگاه‌های لرستان داده می‌شود.

معاون عمرانی استاندار‌ لرستان در ‌ارتباط با پروژه مسکن مهر ارتش، خاطرنشان کرد: فردا توسط مدیرکل راه و شهرسازی لرستان و دستگاه‌های خدمات‌رسان بازدیدی از پروژه ارتش انجام می‌شود.

محمد اصلانی گفت: اداره کل اوقاف و امور خیریه نسبت به احداث یک باب مسجد به مساحت 400 متر در مسکن مهر استان اقدام می‌کند که 200 میلیون تومان آن از طریق اداره کل راه و شهرسازی و مابقی آن از طریق پیگیری اوقاف و امور خیریه استان از سوی قرارگاه خاتم تأمین می‌شود.

منبع: تابناک
برچسب ها: مسکن مهر ، عمران ، دانشگاه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار