امام جمعه بستک با اشاره به فعالیت بیش از ۱۰ هزار سایت علیه اسلام، گفت: دشمن از طریق ماهواره می خواهد برنامه های فاسد خود را برای مردم عادی جلوه دهد تا جریاناتی امثال دوست یابی و بی بند و باری در جامعه گسترش یابد.
کد خبر: ۲۱۱۲۸۵
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۴ 12 April 2016
 به گزارش تابناک هرمزگان به نقل از رسا، حجت الاسلام یونس قائدی امام جمعه شهرستان بستک امروز سه شنبه در حاشیه همایش تجلیل از بانوان شهرستان بستک، گفت: حضرت صدیقه طاهره محور شناخت حق و باطل است و شخصیت و جایگاه ایشان در بین زنان به عنوان الگو قرار می گیرد.
 
   وی افزود: فاطمه زهرا ادامه دهنده راه و سیره رسول خداست. شخصیت و شأنیت زن آنقدر مهم است که بزرگان ما به این مسأله اهمیت ویژه ای داده اند.
 
   امام جمعه شهرستان بستک با بیان اینکه یک زن خوب بهترین شوهر را در کنار خود پرورش می دهد افزود: زنان باید در نحوه برخورد با نامحرم، نحوه سخن گفتن، حجاب و ... حضرت زهرا (س) را الگوی خود قرار دهند چرا که ایشان در حجاب و پاکدامنی اسوه زنان عالم هستند.
 
   حجت الاسلام قائدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه های فاسد ماهواره ای، گفت: دشمن با اثرگذاری زیاد مشغول تولید برنامه های مختلف است بطوریکه محور آنها تخریب بنیان خانواده در برنامه های ماهواره ای است.
 
   وی تصریح کرد: دشمن از طریق ماهواره می خواهد برنامه های فاسد خود را برای مردم عادی جلوه دهد تا جریاناتی امثال دوست یابی و بی بند و باری در جامعه گسترش یابد.
 
   امام جمعه شهرستان بستک با بیان اینکه بیش از 10 هزار سایت علیه اسلام و مسلمانان در حال فعالیت است، افزود: این برنامه دشمن با بودجه ای بالغ بر یک میلیارد دلار در سال در حال انجام است که ترویج خشونت در خانواده، ترویج لوازم آرایشی و داروهای غیر مجاز را در بردارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار