مدیر اداره راهداری اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: با توجه به شرایط جوی اخیر و احتمال طغیان رودخانه‌ها و آبگرفتگی محورها، کلیه پرسنل راهداری استان به صورت 24 ساعته در آماده‌باش کامل هستند تا در صورت بروز هرگونه مشکل در این وضعیت به آن رسیدگی و به سرعت آن را حل کنند.
کد خبر: ۲۱۲۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲ 14 April 2016
محسن یوسفی اظهار کرد: با توجه به حجم بالای بارندگی در بسیاری از مناطق استان، سد دز دچار سرزیر آب شده و خروجی سد افزایش پیدا کرده است و به همین دلیل کلیه پرسنل راهداری در مناطق حاشیه دز مستقر شده‌اند تا در صورت بروز هرگونه خسارت یا مشکل به آن رسیدگی کنند.

وی افزود: در نقاطی که احتمال طغیان رودخانه و ورود آب به جاده ها وجود دارد، کلیه ماشین‌آلات راهداری در آن مناطق مستقر هستند تا مشکلی در زمینه انسداد راه‌ها به وجود نیاید.

یوسفی در خصوص خسارات به وجودآمده بر اثر بارندگی‌های اخیر عنوان کرد: محور امیدیه ـ رامشیر دچار آبگرفتگی شده و اکیپ‌های راهداری در حال بازگشایی این مسیر هستند.

وی ادامه داد: همچنین محور هفتکل به سمت باغملک و محور رامهرمز به سمت میداوود نیز دچار ریزش کوه شده‌اند اما مسدود نیستند که در این زمینه نیز اکیپ‌های راهداری در حال پاکسازی مسیر هستند.

مدیرراهداری اداره‌کل راه و شهرسازیخاطرنشان کرد: اکیپ‌های راهداری تا پایان این وضعیت در استان به صورت آماده‌باش 24 ساعته هستند و امیدواریم هیچ مشکلی در این زمینه در استان به وجود نیاید.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار