معاون عملیات فرماندهی انتظامی قم از کاهش سرقت‌های مهم طی ایام نوروز در این استان خبر داد و گفت: در این مدت سرقت مغازه ۵۴ درصد و سرقت اتومبیل ۱۶ درصد کاهش داشته است.
کد خبر: ۲۱۴۶۸۱
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۴ 18 April 2016
به گزارش تابناک قم، سرهنگ صیاد درویشی اظهار داشت طی ایام نوروز تمامی مأموریت‌ها‌ی انتظامی، ترافیکی و عملیاتی در قم توسط قرارگاه امام علی(ع) کنترل شده و مسائل استان در این قرارگاه به صورت روزانه بررسی و کنترل و تصمیم‌های لازم جهت افزایش امنیت در این استان اتخاذ می‌شد.

وی با بیان اینکه در ایام نوروز برنامه‌های ویژه‌ای در بخش‌های مختلف ترافیکی، انتظامی و امنیتی و در تعامل با سایر دستگاه‌ها انجام گرفته است، گفت: در این مدت همه سرقت‌های مهم در استان قم کاهش ۲ درصدی داشته است.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان قم یکی از معضلات استان قم را در گذشته سرقت مغازه، سرقت اتومبیل و سرقت موتورسیکلت عنوان کرد و افزود: در ایام نوروز از تاریخ اول فروردین ماه تا ۱۳ فروردین سرقت مغازه ۵۴ درصد کاهش، سرقت اتومبیل ۱۶ درصد کاهش و سرقت موتورسیکلت نیز هفت درصد کاهش وجود داشته است.

درویشی با بیان اینکه در جرائم امنیتی نیز در ایام نوروز کاهش قابل توجهی را شاهد بوده‌ایم، افزود: طی این مدت بیش از چهار و چهار دهم درصد رشد کشفیات در حوزه مواد مخدر وجود داشته است.

وی بیان کرد: در ایام تعطیلات نوروز کلیه تصادفات درون شهری و برون شهری ۷ درصد کاهش، همچنین در تعداد جانباختگان نیز ۲۷ درصد کاهش وجود داشته است.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان قم ادامه داد: مصدومان تصادفات در ایام تعطیلات نوروز نیز ۱۷ درصد کاهش داشته است.

وی بیان کرد: در حوزه پلیس ۱۱۰ بالغ بر ۱۶ هزار تماس برقرار شده که ۳ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

درویشی ادامه داد: با وجود افزایش تماس‌ها، ۹ و چهار دهم درصد افزایش تماس‌های عملیاتی وجود داشته است و ۶۰ الی ۶۵ درصد تماس‌ها منجر به حضور پلیس در محل حادثه شده است.

وی ادامه داد: ۲۵ درصد از تماس‌ها به مشاوره و راهنمایی در ۱۱۰ و همچنین ۱۰ درصد تماس‌ها خارج از حوزه کاری پلیس بوده است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
چرا...........................عیدامسال دوبارخانه بنده رازدن .باراول ازپاسکاه امدن گفتند اگردوربین مخفی داشتی دزدرامیگرفتیم.بنده ازروی خوش باوری رفتم دوربین نصب کردم.دزد دوباره امد فیلم وعکس رادادم پاسکاه قشنگ توروز روشن هم امده چهرش معلومه هنوز هیچ خبری نشده...دزدیهای که میشه پرونده ندارن .به بنده نه شماره پرونده دادن نه چیزی گفتندبروبه سلامت توهمین اگاهی قم.معلومه وقتی پرونده نباشه دزدی وجود نداره
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار