شهردار اردبیل از همگامی این نهاد و شورای اسلامی در مسیر توسعه متوازن اردبیل خبر داد.
کد خبر: ۲۱۵۳۸
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۰ 11 April 2015

 به گزارش ایرنا، صدیف بدری در آیین کلنگ زنی پروژه مشارکتی بازار روز میوه و تره بار محله شهریار اردبیل افزود: بازار روز میوه و تره بار شهریار در منطقه کم برخوردار شهر و با مشارکت بخش خصوصی احداث می شود که خود نمادی از عزم جدی شورای اسلامی شهر و شهرداری اردبیل برای توسعه متوازن شهر است.

وی به انعقاد قرارداد ساخت این پروژه اشاره کرد و گفت: این پروژه با ارزش قراردادی کارشناسی شده اولیه به 12 میلیارد ریالی و با ارزش ریالی روز که بیش از 20 میلیارد ریال است در محله شهریار احداث خواهد شد.

وی اظهار کرد: شورای اسلامی شهر و شهرداری اردبیل در حوزه سرمایه گذاری با مشارکت بخش خصوصی نیز موضوع مهم توسعه متوازن شهر را سرلوحه اقدامات و برنامه های خود قرار داده اند و تاکنون پروژه های مشارکتی متنوعی در محلات و مناطق مختلف شهر تعریف و اجرایی شده است.

شهردار اردبیل همچنین از اجرای پروژه مشارکتی بازار مبل در جنوب شرق شهرو نیز آغاز عملیات اجرایی بازار جدید آهن فروشان اردبیل با مشارکت بخش خصوصی و شهرداری اردبیل در آینده نزدیک خبر داد و افزود: مراحل کارشناسی و مصوبه اجرای این طرح مشارکتی نیز در شورای اسلامی شهر انجام شده و عملیات اجرایی آن در روزهای آینده آغاز خواهد شد.

وی هزینه ارزش ریالی سرمایه گذاری روز پروژه مشارکتی بازار جدید آهن فروشان اردبیل را بیش از یکصد میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: در سال 94 در کنار عملیاتی کردن پروژه های مشارکتی شهرداری ، پروژه های عمرانی در حوزه های مختلف نیز پیش بینی شده که عملیات اجرایی پروژه های کوچک و متوسط و نیمه کاره آغاز شده و با انتخاب پیمانکار پروژه های بزرگ نیز تا پایان فروردین ماه شاهد آغاز عملیات اجرایی آنها نیز خواهیم بود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار