معاون استاندار مازندران
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: مازندران در میان استان‌های بیش از 2 میلیون جمعیت بالاترین میزان مشارکت را در انتخابات داشت و جزء 6 استان برتر از نظر مشارکت مردم انتخاب شد.
کد خبر: ۲۱۶۱۷۹
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵ 21 April 2016

به گزارش تابناک مازندران، علیرضا یونسی  اظهار کرد: مردم مازندران با حضور پرشور و حداکثری خود در انتخابات 7 اسفند 94 نشان دادند که همواره پای آرمان های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایستاده اند اما در قبال این احساس وظیفه مردم، منتخبان نیز باید به اعتماد مردم پاسخ دهند و برای تک تک رأی های ملت ارزش قائل شوند به همین دلیل منتخبان مجلس باید به نقاط ضعف و قوت حوزه انتخابیه خود آگاه باشند و مطالبات مردم را بشناسند.

وی خاطرنشان کرد: دهم اردیبهشت امسال دوره دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دو حوزه انتخابیه بابل و قائم‌شهر(سوادکوه، سوادکوه شمالی،سیمرغ، جویبار) برگزار می شود که از میان 4 کاندیدا 2 منتخب با رأی مردم به مجلس شورای اسلامی راه پیدا می کنند.

یونسی با اشاره به اینکه 72.3 درصد واجدین شرایط استان مازندران در انتخابات 7 اسفند 94 شرکت کردند، افزود: مازندران در میان استان‌های بیش از 2 میلیون جمعیت بالاترین میزان مشارکت را در انتخابات داشت و جزء 6 استان برتر از نظر مشارکت مردم انتخاب شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: از میان 450 شهرستان در کشور، سوادکوه شمالی با مشارکت بیش از98.2 درصد از واجدین شرایط در انتخابات رتبه نخست را به خود اختصاص داد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار