پرونده ویژه سفر رییس جمهور-3 نماینده فلاورجان:
مسئولان استان نباید فقط چهارباغ و حاشیه زاینده رود را به رئیس جمهور نشان ندهند و باید کوچه پس کوچه های محله های زینبیه و هفتون را هم به روحانی نشان دهند تا نمایانگر اوج محرومیت مردم اصفهان باشد و مسوولان کشوری دیگر اصفهان را استانی برخوردار عنوان نکنند.
کد خبر: ۲۱۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۵ 01 February 2015

حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار تابناک پیرامون مهم ترین مشکل اصفهان گفت: اگر از تک تک مردم اصفهان این سؤال پرسیده شود، همه آب را مهم ترین مشکل شهر اصفهان می دانند، رئیس جمهور و هیات دولت باید با سفر به اصفهان در راستای بر طرف ساختن مشکل آب آشامیدنی و آب کشاورزی و صنعت تلاش کنند.

وی ادامه داد: البته مسائل دیگری همچون آلایندگی اصفهان، خشک شدن تالاب گاوخونی، بالا بودن آمار بیکاری و اشتغال نیز از معضلات اصفهان است اما آب مهم ترین مشکل این شهر است.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مطرح شدن اصفهان به عنوان یک استان برخوردار ظلم بزرگ در حق مردم این شهر است، خاطرنشان کرد: در اصفهان شهرستان های محرومی وجود دارند که حتی از امکانات اولیه زندگی نیز برخوردار نیستند، در شهر اصفهان نیز ما مناطقی را داریم که با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می کنند.

وی افزود: دولت باید در جهت اصلاح این نگرش تلاش نموده و از مسئولان استان درخواست داریم فقط چهارباغ و حاشیه زاینده رود را به رئیس جمهور نشان ندهند و کوچه پس کوچه های محله های زینبیه و هفتون را هم به روحانی نشان دهند.

حجت الاسلام موسوی لارگانی در پاسخ به اینکه با وجود پروژه محور نبودن این سفر آیا می توان اعتباری از طریق این سفر برای استان دریافت شود، بیان کرد: ما بار ها تاکید کرده ایم که این سفر استانی باید پروژه محور باشد و تأثیری برای استان داشته باشد در غیر اینصورت ما اعتراض داریم.

وی پیرامون بازدید رئیس جمهور از پروژه های آب رسانی مثل گلاب دو گفت: بعید می دانم بازدیدی از این طرح ها صورت گیرد اما استاندار تأکید دارد که در جلسات مختلف هیئت دولت چند ساعتی درباره مشکل آب اصفهان مسائلی را مطرح کرده و از همین رو ما نیز امیدواریم شاهد اتفاقات خوبی باشیم.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی پیرامون اینکه کدام یک از افراد کابینه در فلاورجان حضور پیدا خواهد کرد ، تصریح کرد: در حال حاضر قرار است وزیر اطلاعات و معاون گردشگری رئیس جمهور در فلاورجان حضور داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
مشکلات اصفهان:
آلودگی
زاینده رود
بیکاری
مترو
ورزشگاه نقش جهان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار