معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار خوی گفت: ویژه برنامه‌ ششمین نشست راه ابریشم، با استقبال رسمی شهرداری خوی از میهمانان داخلی و خارجی نشست در محل دروازه سنگی خوی آغاز بکار می کند.
کد خبر: ۲۱۸۵۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰ 25 April 2016

















به گزارش خبرگزاری تابناک آذربایجان غربی از خوی، حسین شرفخانلو در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: ویژه برنامه‌ی ششمین نشست راه ابریشم، از صبح دوشنبه ششم اردی‌بهشت نود و پنج با استقبال رسمی  شهرداری خوی از میهمانان داخلی و خارجی نشست در محل  دروازه سنگی خوی آغاز می شود.
وی افزود: در این مراسم که با حضور مقامات رسمی شهر در محل تنها دروازه‌‌ی قدیمی باقی‌مانده‌ در  خوی آغاز خواهد شد، میهمانانی از سی کشور دنیا و مقاماتی از  سازمان جهانی گردشگری  ملل متحد (UNWTO) حاضر خواهند بود.
شرفخانلو تصریح کرد: بازدید از بازار قدیمی شهر، تیمچه‌های فرش و مسگربازار و حضور در کاروان_‌سرای_خان و مسجدمطلب خان از دیگر برنامه‌های میهمانان ششمین نشست بین‌المللی راه ابریشم در خوی خواهد بود. 
معاون فرهنگی شهردار خوی به اقدامات انجام یافته از طرف شهرداری اشاره کرده و افوزد: شهرداری خوی برای فضاسازی هرچه بهتر محوطه‌ی کاروان‌سرا اقدام به نصب اِلِمان ساربان و گُل‌کاری دور حوض و ترمیم و بازسازی آن نموده و قرار است صنف فرش فروش‌ها هنگام حضور کاروان میهمانان با پهن کردن چند صد قطعه فرش با طرح ماهی که به نام خوی به ثبت ملی رسیده است، از میهمانان استقبال نمایند.
این مقام مسئول در ادامه گفت: میهمانان در ادامه از عمارت شورای اسلامی شهر و مقبره شمس تبریزی و کلیسای سورپ سرکیس بازدید و نهار را در یکی از باغات مفرح منطقه‌ی نمونه‌‌ی گردشگری فیرورق صرف خواهند کرد که در حاشیه‌ی این مراسم، شهرداری خوی ویژه برنامه اجرای موسیقی محلی زنده را پیش‌بینی کرده است.میهمانان پس از صرف نهار از پل هوائی قطور و کاروانسرای شاه‌عباسی نیز دیدن خواهند کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار