رييس هيات اسكيت ايلام گفت: اردوي تيم ملي اسكيت سرعت پسران و دختران در رده سني جوانان و بزرگسالان زير نظر مربيان تيم ملي در حال برگزاري است.
کد خبر: ۲۲۲۲۰۵
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱ 01 May 2016

رييس هيات اسكيت ايلام گفت: اردوي تيم ملي اسكيت سرعت پسران و دختران در رده سني جوانان و بزرگسالان زير نظر مربيان تيم ملي در حال برگزاري است.


به گزارش تابناک ایلام؛قدرت جمشيديان اظهار كرد: اين اردو با حضور 60 ورزشكار در رده سني جوانان و نوجوانان در ايلام آغاز شده كه از اين تعداد 30 نفر خانم و 30 نفر آقا در سالن و پيست قلاويزان زير نظر سه مربي خانم و چهار مربي آقا همچنين در حال تمرين و آماده سازي خود براي بازي ها ي ملي هستند.
وي افزود: طبق هماهنگي هاي به عمل آمده با فدراسيون اسكيت تيم منتخب اسكيت ايلام به همراه مربيان خود در اردوي تيم ملي حضور خواهند يافت كه اين حضور بي شك موجب رشد اين رشته ورزشي در استان و باعث ارتقاي سطح دانش مربيان ايلام نيز خواهد بود.
جمشيديان با اشاره به ميزباني ايلام تاكيد كرد: هيات اسكيت استان در تلاش است تمامي امكانات ورزشي، رفاهي و تفريحي را براي اين تيم مهيا كند تا ميزباني هاي بعدي را نيز از آن خود كند چرا كه اين ميزباني ها بي شك به رشد و رونق اين ورزش در استان كمك خواهد كرد و باعث پيشرفت مربيان و ورزشكاران ايلامي نيز مي شود.
وي به رضايت مربيان و ورزشكاران تيم ملي اسكيت از ميزباني ايلام اشاره و تاكيد كرد: مربيان و هيات همراه اين تيم از پيست اسكيت ايلام به عنوان يكي از بهترين پيست ها در كشور نام بردند كه داراي استاندارد جهاني است و با كمي تغييرات و افزودن امكانات مي توان در آن مسابقات جهاني را انجام داد.
اردوي تيم ملي اسكيت سرعت از تاريخ ١١ ارديبهشت ماه به مدت 6 روز در ايلام در حال برگزاري است.
هيات اسكيت ايلام به عنوان يكي از هيات هاي فعال و پركار ورزشي استان داراي بيش از 500 ورزشكار سازمان يافته است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار