فرمانده بسیج جامعه پزشکی اقلید از ارائه خدمات رایگان بهداشتی و درمانی به 400 روستای عشایرنشین این شهرستان در دهه فجر امسال خبر داد.
کد خبر: ۲۲۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۴ 01 February 2015
به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید، حسن مهدوی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به نقش نخبگان و اساتید بسیجی پزشکی و پیراپزشکی در ارائه خدمات بهداشتی، علمی، درمانی، فرهنگی و سلامت جامعه اظهار داشت: مشارکت فعال در اقدامات عام‌المنفعه و بحران‌ها، گسترش و ارتقای اخلاق پزشکی و ارائه الگوهای علمی در جامعه پزشکی و اشاعه تفکر دینی، ایثار، شهادت و فرهنگ مقدس بسیج در جامعه پزشکی کشور از اهداف والای سازمان بسیج جامعه پزشکی است.
وی کانون‌های بسیج جامعه پزشکی را بازوی اجرایی بسیج جامعه پزشکی در شهرستان‌ها نام برد افزود: ارائه خدمات بهداشتی و درمانی، ویزیت رایگان بیماران، مشاوره‌های پزشکی و آموزش‌های بهداشتی، اعزام گروه‌های پزشکی و بهداشتی به مناطق محروم و دورافتاده و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی از خدمات بسیج جامعه پزشکی در راستای ارتقای بهداشت عمومی کشور است.
فرمانده بسیج جامعه پزشکی اقلید با اشاره به اجرای چهار طرح ویزیت رایگان در مناطق عشایری و روستاهای محروم و دورافتاده مناطق دژکرد، حسن‌آباد، خنجشت و بکان این شهرستان در سال جاری عنوان کرد: در دهه فجر امسال دو طرح ویزیت رایگان به‌منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به 400 روستایی و عشایر این منطقه اجرا خواهد شد.
مهدوی در پایان سخنان خود از حضور مداوم پزشکان و متخصصان بسیجی سمیه بهادین اردکانی، یعقوبی، کریمی، نیک تدریس، ناصری مجرد، میرقادری، فربد و... در دوره‌های مختلف طرح ویزیت رایگان در مناطق محروم و عشایری تقدیر کرد و از برگزاری یادواره شهدای جامعه پزشکی اقلید در حسینیه بیت‌العباس این شهرستان در 20 بهمن‌ماه جاری خبر داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار