معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش لرستان:
باقر توکلی ،معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش لرستان به خبرنگاران گفت: 59هزار دانش آموز دوره ابتدایی لرستان در جشنواره علمی ،پژوهشی جابر بن حیان با یکدیگر شرکت می کنند.
کد خبر: ۲۲۵۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹ 08 May 2016



به گزارش تابناک  لرستان ، باقر توکلی ،معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش لرستان به خبرنگاران گفت: 59هزار دانش آموز دوره ابتدایی لرستان در جشنواره علمی ،پژوهشی جابر بن حیان با یکدیگر رقابت می کنند.

توکلی با بیان این مطلب افزود: :این دانش آموزان در قالب یک هزار آموزشگاه با انجام پروژه های طبقه بندی، آزمایش ، نمایش علمی وطراحی وساخت تلاش می کنند تا در کنار یادگیری های متداول ، تحقیق و پژوهش علمی را تجربه کنند.

وی با بیان اینکه تربیت دانش آموز خلاق یکی از اهداف برگزاری جشنواره جابربن حیان است تصریح کرد: دانش آموزان در طول اجرای این تحقیق و بررسی ، مهارت های زندگی را نیز می آموزند و یاد می گیرند چگونه مسائل را حل کنند و با سایر دوستان خود چگونه ارتباط برقرار کنند.

این مسئول با عنوان اینکه نقش مهم و تاثیر گذار معلمان در پرورش روحیه تحقیق و پژوهش در دانش آموزان ضرورت دارد تاکید کرد : معلمان و والدين مهمترين اركان تاثير گذار در فرايند اجرا و تحقق اهداف جشنواره جابر بن حيان تلقي مي شوند ، چراكه ميزان بهره مندي دانش آموز از فرصت هاي آموزشي مورد نظر اين جشنواره مستقيماً با ديدگاه ها و عملكرد معلمان ووالدين در اين رابطه پيوستگي دارد .

با قر توکلی درپایان اظهار داشت : جشنواره علمي جابر بن حيان مثل ساير جشنواره هاي علمي در سطوح مختلف آموزشگاهی، منطقه ای، استانی وکشوری برگزارمي گردد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار