تابناک گیلان - عضو شورای شهر رشت در جلسه علنی شورا با اشاره به اینکه برخی از نگهبانان و بازرسین در مناطق چهار ماه است که حقوق نگرفته اند و برخی از مدیران شهرداری این افراد را بر علیه برخی از اعضای شورا تحریک می کنند که جای تاسف است.
کد خبر: ۲۲۶۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۲ 08 May 2016
تابناک گیلان - عضو شورای شهر رشت در جلسه علنی شورا  با اشاره به اینکه برخی از نگهبانان و بازرسین در مناطق چهار ماه است که حقوق نگرفته اند و برخی از مدیران شهرداری این افراد را بر علیه برخی از اعضای شورا تحریک می کنند که جای تاسف است.

امیر حسین علوی ضمن اشاره به عدم دریافت حقوق نگهبانان و بازرسان مناطق شهرداری  و اینکه بیمه پرسنل شهرداری در سازمانها ، مناطق و مراکز که عمدتا جوان هستند دچار مشکل شده و برای آنان معضلاتی را ایجاد کرده است اظهار داشت: برخی از نگهبانان و بازرسین در مناطق چهار ماه است که حقوق نگرفته اند و برخی از مدیران شهرداری این افراد را بر علیه برخی از اعضای شورا تحریک می کنند که جای تاسف است.

وی تاکید کرد : در خصوص چارت تفضیلی شهرداری باید آقای شهردار در صحن علنی شورا توضیحاتی را ارایه دهند .

علوی گفت :طبق آیین نامه ، شورا باید در خصوص این موارد مطلع باشد ودر زمینه تفریق بودجه و حسابرسی ها تاکنون اطلاعاتی در اختیار شورا قرار نگرفته است .

وی در مورد پروژه پیاده راه سازی شهرداری عنوان کرد :  پروژه پیاده راه شهرداری باید با دقت بیشتری مورد بررسی قرار گیرد خصوصا در بحث نورپردازی میدان شهرداری که شهروندان نیز شاکی هستند پیگیری های بیشتری صورت گیرد .

علوی در زمینه بازرسین و نگهبانان عنوان کرد :60 تا نیروی بازرسی و 90 نگهبان برای فعالیت به کار گرفته شده اند و شهرداری باید در مورد امنیت جانی و مالی این عزیزان پاسخگو باشد.
وی تصریح کرد : در مورد این نیروها قول های مختلفی از سوی مدیران شهرداری می شنویم و این نیروها اکنون به اعضای شورا مراجعه  می کنند و ما هم باید جوابگو باشیم./رشت پرس


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار