آتش سوزي در يك منزل مسكوني در مشهد، يك كشته برجاي گذاشت.
کد خبر: ۲۲۶۸۹۷
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲ 09 May 2016

به گزارش تابناك رضوي، آتشپاد دوم حسين جعفري، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد،در تشریح جزییات این خبر گفت: حوالی ساعت 11 ظهر امروز در پی بروز آتش سوزی یک منزل مسکونی یک طبقه، گروه اطفای حریق و امداد و نجات ایستگاه شماره 8 آتش نشانی به همراه خودروی اطفای حریق به محل حادثه واقع در خیابان نظام دوست عزیمت کردند.

وی با بیان اینکه یک نفر در زمان وقوع حادثه در منزل بوده، اظهار كرد: متاسفانه با توجه به حضور وی در کانون اتش سوزی که قسمت پذیرایی این منزل حدوداً 50 متری بود، وی در میان شعله‌های آتش جان باخت.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد ضمن اشاره به موقعیت مکانی منزل مزبور که در کوچه‌ای باریک به طول 10 مترو در قطعه دوم بود، اظهار داشت: به دلیل موقعیت مکانی نامناسب منزل، شعله‌های آتش و دود ناشی از آن در زمان گسترش آتش و تخریب پنجره های این منزل به رویت اهالی محل رسیده بود که بر همین اساس وقوع این آتش سوزی در شرایط توسعه و درست در زمانی که بیش از نیمی از منزل در آتش سوخته بود، به سامانه تلفنی 125 اعلام شد.

جعفري با بیان اینکه علت دقیق وقوع این حادثه در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: متوفی جهت بررسی‌های لازم به پزشکی قانونی منتقل شد.

منبع:‌ تسنيم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار