عضو انجمن کارآفرینی اجتماعی بانک قرض‌الحسنه رسالت:
تابناک: عضو انجمن کارآفرینی اجتماعی بانک قرض‌الحسنه رسالت گفت: در دومین روز دوازدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی 13 طرح در غرفه انجمن کارآفرینی اجتماعی بانک قرض‌الحسنه رسالت مورد بررسی و داوری قرار گرفت.
کد خبر: ۲۲۹۲۱۸
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸ 14 May 2016
امین مقتدری در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک با اشاره به اینکه خوشبختانه کارآفرینان از نقاط مختلف کشور استقبال خوبی را از این دوره از جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی داشته‌اند، اظهار داشت: این استقبال موجب شده است تا نشاهای حاضر در این جشنواره با کارآفرینان زیادی ارتباط بگیرند و رایزنی‌های لازم را با آنها داشته باشند.

وی با بیان اینکه اغلب طرح‌های ارائه شده توسط کارآفرینان در دوازدهمین جشنواره شیخ بهایی تکنولوژیک و محصول محور بوده است، اضافه کرد: همچنین طرح‌های قوی در بخش آزاد از سوی شرکت‌های قدرتمند با تیم قوی‌تر و منسجم‌تر ارائه شد که بسیاری از آنها به مرحله نیمه صنعتی هم رسیده‌اند.

داور دوازدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی در خصوص تعدادی از طرح‌های ارائه شده در انجمن کارآفرینی اجتماعی بانک قرض‌الحسنه رسالت در این جشنواره نیز ابراز داشت: در این انجمن طرح‌های المپیاد دانشجویی ارائه شد که از آن جمله می‌توان به برداشت مکانیزه زعفران اشاره کرد که مورد استقبال نیز قرار گرفته است.

وی ارائه طرح شبکه اجتماعی مخصوص کودکان را نیز از دیگر طرح‌های ارائه شده در انجمن کارآفرینی اجتماعی بانک قرض‌الحسنه رسالت عنوان کرد و گفت: با استفاده از این نرم‌افزار خانواده‌ها می‌توانند عکس‌ها و فیلم‌های کودکان را با خانواده و نزدیکان جابجا کنند.

مقتدری استفاده از ضایعات سنگ برای تولید گرانیت مصنوعی را از دیگر طرح‌های ارائه شده عنوان کرد و ابراز داشت: البته باید توجه داشت که این تکنولوژی در گذشته وجود داشته اما امروز توسط این کارآفرینان بومی سازی شده است.

وی تولید سوسیس کالباس از ماهی برای بیماران قلبی و عروقی را نیز از دیگر طرح‌های ارائه شده دانشجویی عنوان کرد و گفت: در مجموع در دومین روز دوازدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی 13 طرح در غرفه انجمن کارآفرینی اجتماعی بانک قرض‌الحسنه رسالت مورد بررسی و داوری قرار گرفت.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار